BurstDuo
VWC lid
In onderstaand filmpje zijn het toch wel dikke boeketten.
FILM
Op de film in jouw post komt de box echt super over!! Op de film van levensgenieter vind ik de boeketten een stuk kleiner overkomen, dit heeft dan (denk ik) te maken met de afstand waarop hij filmt i.c.m. de stijghoogte van de boeketten.
Ik begrijp het ook, maar denk ook dat bij de film van Reverser hij er echt onder/dichterbij staat. En als je er pal onder staat zijn zijn wel heerlijk groot denk ik. Helaas niet live meegemaakt dus het is maar een gedachte.
Dat is inderdaad ook mijn gedachte.
De producten van Pangu schieten de bombettes een stuk hoger omdat de sterren echt lang blijven hangen en dit in combinatie met de forse boeketten. Anders krijg je het probleem wat Evolution Fireworks had in 2015, die schoten de bombettes op normale hoogte en daardoor kwamen de sterren soms zelfs op de grond. Maar dit is precies zo'n voorbeeld dat je op film denkt dat het echt een afknapper is op zo'n hoogte, maar in het echt ziet het er geweldig uit. Ik heb ook verschillende Pangu boxen gehad en geloof me, ik heb zelden zulk mooi vuurwerk gehad dat zo subliem is uitgewerkt. Ondanks de hoogte zijn de boeketten echt groot! Het oogt nu juist heel professioneel zo op deze hoogte. Geloof me dat je echt duidelijk kan zien dat het 30mm is.
Bedankt voor je reactie!! Ik snap je voorbeeld m.b.t. Evolution helemaal!
Indien de box rond de zomer nog ergens verkrijgbaar is, bestel ik hem. Hopelijk heb je gelijk, heb er vertrouwen in