Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Dat was inderdaad de Showtails cake.
Als ik mij niet vergis heeft het Buurtassortiment ook wel eens een batch gehad met rode en groene tails?

Dat was inderdaad de Showtails cake.
Als ik mij niet vergis heeft het Buurtassortiment ook wel eens een batch gehad met rode en groene tails?

Klopt, heb ik ook eens gehad en die was stukken minder dan de witte tail. Maar gelukkig is die weer als vanouds.

En zoals emieloss, buurtassortiment heeft geen reserve lont.

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan indd. Alleen kan ik niet zo goed tellen haha. Telkens na 3 schoten gingen de volgende al, gaf wel een leuk spektakel.

Beetje klote om zo te timen idd, heb toch 3 dozen om los te doen. Steek ik er 1 rustig af, fakkel ik de andere 2 :bye:

Is 75 euro voor dit assortiment een goede deal?

In de freakacties eerder dit jaar waren ze nog net ff goedkoper. Maar € 75,00 voor dit assortiment, die bij de betere 19 schots assortimenten behoord is zeer zeker niet verkeerd.

Zeker een heel dik assortiment! Op bovenstaande film lijkt het net een profblok zo achter elkaar doorgelont.

Dit is echt een assortiment wat ik zou aanraden aan ´de gewone consument´ die aan mij zou vragen wat ze nou voor een schappelijk bedrag moeten kopen. Je bent gelijk klaar met zo´n setje ( wij niet natuurlijk ).

Op die manier van chrissie81 is hij ook wel heel gaaf om te stoken zeg. Voor dit jaar helaas niet op de planning, volgend jaar zeker weer erbij.

Back
Bovenaan