Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Blijft een fantastisch assortiment. Zeker als je m voor rond de 60e mee kan pakken in de freakactie. Als je bedenkt dat hier veel minder kruid in zit dan in bv de funke 19 shots en ook de helft kosten dan is dit gewoon erg veel waar voor je geld.

Het is een leuk en gevarieerd assortiment. Ik vind het gevarieerder dan andere assortiment eigenlijk, mede door de tailcake. Deze cakes zijn ook goed te herkennen aan de Chry Crackling finale! Maar ik vond het tempo eigenlijk ook te laag, ik ben dat wel gewend bij 19sh cakes maar hier leek het nog net wat lager te liggen. De boeketten zijn ook wel redelijk voor 25mm en de burst gewoon goed, maar het kan natuurlijk niet tippen aan de 30mm 19sh cakes zoals de Fairy tail etc. Vooral de Chry crackling cake was echt super trouwens!

Voor 95 euro waar je ze overal voor ziet zou ik het niet aanschaffen, maar in een vroege outlet voor minder is het zeker de moeite waard! Prima vooravond stookwerk.

deze zijn toch gewoon 30mm masterbsc?
ik heb zoveel geschoten dat ik het niet meer zeker weet... maar wat ik nog heel goed weet is dat de hele handel in 1x ontplofte. de eerste keer dat ik een massa-explosie heb meegemaakt met consumentenspul.
1 grote ontploffing, echt levensgevaarlijk. alleen de bodems van de cakes stonden er nog!

Zijn 30 mm tubes. Ik weet nog goed dat deze voor het eerst op de markt kwamen, ze waren geweldig en iedereen was laaiend enthousiast. Dit jaar had ik hem weer eens in mijn assortiment opgenomen, maar ze halen het niet meer in vergelijking van de ES 2.0 en Fairytailassortimenten. Alleen die tail bak in het BA blijft ouderwets vet.

De crackling cake. Heeft echt een heerlijk ritme en grote boeketten! De finale salvo blijft echt top, dat zouden ze eigenlijk in heel de cake moeten doen.

Kon overdag ook prima!

Had deze achter al m'n doorlontenboxen gewoon los gestookt. Zijn nog steeds mooie cakes, maar helaas vallen ze toch wat tegen na al het geweld wat ervoor kwam. Heb ze twee jaar op rij gehad, maar zal ze dit jaar niet nog eens kopen tenzij ik ze echt heel goedkoop kan krijgen natuurlijk. Films volgen nog, weet alleen nog niet wanneer :p

deze zijn toch gewoon 30mm masterbsc?
ik heb zoveel geschoten dat ik het niet meer zeker weet... maar wat ik nog heel goed weet is dat de hele handel in 1x ontplofte. de eerste keer dat ik een massa-explosie heb meegemaakt met consumentenspul.
1 grote ontploffing, echt levensgevaarlijk. alleen de bodems van de cakes stonden er nog!

Volgens mij 25mm! Ik heb ze niet vergeleken met andere 30mm 19sh cakes, maar die waren in de lengte sowieso beduidend groter en ik dacht toen ik het Buurtassortiment in m´n handen had dat het 25mm was. Ze zijn ook niet zo heel erg gevuld, ik geloof dat er 15 gram maximaal per tube zit en dat zou nog wel kunnen met 25mm.

Gewoon 1.2 hoor, als je het niet gelooft zal ik morgen wel een foto maken naast verscheidene 1.2 19sh. Heb ze nog staan:)

Vond dit een goede middelmaat 19sh ass.
Heb deze vergeleken met,:
Big19-wollff
Megablitz-herlat
Willow time -broekhoff
Happyhardcore -evo
Brazilianbox -pangu
Fairytale -evo.

Enkel de fairy en de brasilian waren beter kwa burst en effecten.
Maar deze waren niet verkeerd.
Gewoon een erg goede middenmoot.

Heb zelf de Lucky19 gehad en zeer te spreken over.
Iemand beiden gehad de buurtassorti en de lucky19/bigvalk19? Wat geniet dan je voorkeur?

Gisteren weer enorm van staan te genieten, wat blijft dit tog een geweldig assortiment. Vind het stuk voor stuk top cake's van prima kwaliteit. Jammer dat de tail's niet allemaal even hoog kwamen, maar verder blijft dit een topper.

Dit blijft voor mij één van de beste 19sh assortimenten op de Nederlandse markt. Presteert ieder jaar wel weer goed, gisteren was het weer een bevestiging. Wat een enorme effectspreiding hebben deze cakes, keiharde crackling, harde burst. Toppertje!

Een top assortiment inderdaad, blijft indrukwekkend! Wel zal ik wel eens een Buurtassortiment 2.0 willen zien met weer andere effecten :blink:

Back
Bovenaan