De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Richardus,

Mijn hindoe 4000 afgelopen jaarwisseling ging niet zo razendsnel als filmpjes die rondcirkelen. (Toch wel een lekker tempo)

Wat je misschien in je afweging kan nemen is:

Hindoe 4000 = Lang, snel maar ook niet dat hij in 1 sec is weggeknald.
CT500 = Kort, maar wel erg heftig.

Ik kwam al tot ongeveer dezelfde redenering, en de beslissing van een CT500 die ik al hangend laat afgaan :wink:
Dank je voor het meedenken :)

Hoe is iedereen zijn hindoerol bevallen?

Ik had de Hindoee 4000 van Zena en deze vond ik werkelijk geweldig, wat een tempo! :D

Wat ik gehoord heb, is dat buitenlanders kvk papieren voor bepaalde producten nodig hebben bij alpeco. En dat belgen die producten NIET kunnen kopen, met kvk of zonder kvk.

Ik weet niet of iemand dit kan bevestigen ?

Master bsc Je hebt bij alpeco verschillende kaartjes. De gele kaartjes zijn producten met kvk hiervoor moeten mensen een bewijs hebben van de kamer van koophandel om te kopen en aan enkel andere eisen voldoen. De blauwe kaartjes zijn consumenten vuurwerk en mogen gekocht worden door belgen en nederlanders zonder iets te laten zien. Dan heb je nog de witte kaartjes en die mogen door alleen buitenlanders onder anderen nederlanders gekocht worden en geen belgen die moeten hier speciaal een vergunning voor aanvragen.
hoop dat ik je genoeg informeerd heb

groeten vuurwerkk14

Master bsc Je hebt bij alpeco verschillende kaartjes. De gele kaartjes zijn producten met kvk hiervoor moeten mensen een bewijs hebben van de kamer van koophandel om te kopen en aan enkel andere eisen voldoen. De blauwe kaartjes zijn consumenten vuurwerk en mogen gekocht worden door belgen en nederlanders zonder iets te laten zien. Dan heb je nog de witte kaartjes en die mogen door alleen buitenlanders onder anderen nederlanders gekocht worden en geen belgen die moeten hier speciaal een vergunning voor aanvragen.
hoop dat ik je genoeg informeerd heb

groeten vuurwerkk14

Ja klopt inprincipe, de witte kaartjes, zijn voor het knalvuurwerk. Een belg moet een vergunning bij de gemeente aanvragen waar in hij woonachtend is, om bijvoorbeeld een hindoerol aantesteken. En de KVK regeling geld alleen voor buitenlandse kopers, Belgen hebben een bewijs voor opslag nodig.

ik ben van plan om dit jaar een hindoe te nemen 1000 3000 of 4000 of kan ik dan beter wat anders nemen ik had van iemand gehoord dat de knallers die er p zitten met de normale pirats zijn te vergelijken klopt dit??

Ik had de Hindoee 4000 van Zena en deze vond ik werkelijk geweldig, wat een tempo!

Oorspronkelijk geplaatst door bavaria Bekijk bericht
Iemand met oud en nieuw de Hindoe 3.000 geschoten? En wat vondt je ervan?

Heb deze mogen aanschouwen en vond ze op zich wel ok. Alleen het tempo was niet zo hoog helaas.

Overigens laat ik de hindoe 3000 van Original liggen, aangezien ik die minder vond dan de versie van Bonbridge.

Mijn hindoe 3000 weigerde 3x dienst onderweg

Ik ben van plan om dit jaar een hindoe te nemen 1000 3000 of 4000 of kan ik dan beter wat anders nemen ik had van iemand gehoord dat de knallers die er p zitten met de normale pirats zijn te vergelijken klopt dit??
@ Philipe, kun jij niet LEZEN??!

Deze zinnen staan allemaal in dit topic, misschien moet je gewoon eens het topic doorlezen i.p.v. steeds een vraag te stellen. Er zullen nog veel meer ervaringen staan, maar die mag je toch lekker zelf gaan zoeken.

Oh en gebruik alstublieft hoofdletters, komma's en punten. Bedankt!

@ Philipe, kun jij niet LEZEN??!

Deze zinnen staan allemaal in dit topic, misschien moet je gewoon eens het topic doorlezen i.p.v. steeds een vraag te stellen. Er zullen nog veel meer ervaringen staan, maar die mag je toch lekker zelf gaan zoeken.

Oh en gebruik alstublieft hoofdletters, komma's en punten. Bedankt!

Hoi.
Ik ben er al op gewezen dat ik beter op mijn vragen en posts , spelling moet letten.
En dat doe ik nu ook.
dus, ik zal er voortaan beter op letten,
en je weet dat ik nu daar ook beter op ga letten.
dus wil je dan op oude poss niet meer dit soort reacties geven alsjeblieft?
bij voorbaat dank
philippe

EN NU WEER ONTOPIC!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan