Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Het hele jaar door eigenlijk wel, altijd er mee bezig. Maar nu gebint het al wel flink te kriebelen hoor, fijn dat het seizoen weer begonnen is. Laat maar komen die donkere dagen.

De kriebels starten wel echt rond deze periode, fijn ook dat ik vandaag op het werk even met Kerst bezig kon zijn; muziek aan en gaan! Helemaal in de stemming, eerste demo gehad, nog mooie items die er gaan komen op de andere demo's, top!

Voor het eerst dit jaar dat ik een vol jaar bezig ben met vuurwerk. Eind 2016 pas dit forum ontdekt en geregistreerd. Ook voor het eerst dit jaar meegedaan aan de 'freak' acties, op 2 januari de eerste bestelling al gedaan. Dit jaar elke dag wel even rondgekeken op het forum.
Mijn vriendin snapt er werkelijk helemaal niks van waarom ik in godsnaam het hele jaar door filmpjes zit te kijken. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als alle bestellingen zijn opgehaald :bye:. Kan wel zeggen dat het dus al het hele jaar kriebelt :)

Bij mij beginnen de kriebels nu. Vanaf dat het seizoen weer begint. Na gisteren avond ben ik weer zeer aan het twijfelen wat ik allemaal ga kopen en wat goeie combi's zijn om een leuke show weg te schieten. Zoveel mooie nieuwe dingen gezien,en ook de iets oudere potten doen het nog goed , Word weer flink aandenken de aankomende tijd.

Bij mij begon het dit jaar een stuk eerder dan normaal. Dit komt omdat ik, per toeval, op het terras zat in Breda ergens in mei, toen ineens mijn oudere neven een tafel naast mij kwamen te zitten. Normaal zie ik hun alleen maar met oud en nieuw dus zo kwam het gesprek over vuurwerk al snel op gang. Uiteindelijk dankzij Luuk (de oudste van hun) achter de freak-acties gekomen. En jawel nog geen 2 weken later was mijn eerste bestelling van dit jaar een feit.

Sindsdien bijna elke dag wel even hier op VWC gekeken. En nu het aftellen langzaam begint spelen de kriebels toch echt wel op.

Heb het hele jaar kriebels. Ik check het forum elke dag. (paar keer als het uitkomt hehe) Als er dan iets gebeurt zoals nieuwe aanbiedingen in freakacties, bekendmaking nieuwe producten, een demo/show of het begin van het nieuwe seizoen, dan worden de kriebels weer flink opgevoerd. :D Maar ook de straatfilms en (collectie)foto's geven een heerlijke sfeer altijd. Ook dat bekijk ik wekelijks wel, heerlijk!
Nu komen de sfeerfactoren Avp en PyroFM ook weer online, wordt een mooi seizoen vol kriebels denk ik zo!

Het gaat ook voor mij het hele jaar door, bijna elke dag kijk ik wel even op het forum, alleen tussen maart en mei was het even rustig op de films van Valencia na:D Maar nu het seizoen is begonnen neemt het enthousiasme nog meer toe.
Ik kijk uit naar de eerste bestelling ergens in september. Begin dit jaar heb ik al erg goede aanbiedingen voorbij zien komen maar nog niks besteld, als student is het een beetje lastig om een jaar van te voren geld uit te geven. Afgelopen dinsdag een leuke demo gezien dus het wordt nog weer even flink passen en meten qua wat ik ga bestellen. Het scheelt dat, dat één van de leukste dingen is om te doen qua onze hobby.

Ach, ik kijk zo nu en dan :) Ben naar verschillende shows geweest door het jaar heen, heb de actieshops die ik om de zoveel tijd check, wat categorie 1 afsteken zo nu en dan.

Denk persoonlijk dat ze niet echt weg gaan, gewoon wat meer rond oud & nieuw.

Eigenlijk ben ik het hele jaar door wel met vuurwerk bezig. Helemaal met alle freakacties, de eerste dingen waren geloof ik 3 januari alweer besteld. In de lente / zomer zwakt het meestal een beetje af, en focus ik me wat meer op m'n andere hobby's, maar nu het seizoen is begonnen slaan de kriebels weer keihard toe.

Bij mij begint het altijd zo eind juli begin augustus.
Dan weer volop filmpjes kijken, zoals compilaties en Valencia..

Heb mezelf uit angst voor "gemis" en andere soorten negatieve emoties een scherm voorgetrokken waarbij bij mij pas de "passie" weer tot leven komt als de eerste vuurwerkshow (Scheveningen) van het seizoen (voor mij althans) word geschoten. Als vervolgens AVP online komt ontploft t alsware xD

Voor het eerst dit jaar dat ik een vol jaar bezig ben met vuurwerk. Eind 2016 pas dit forum ontdekt en geregistreerd. Ook voor het eerst dit jaar meegedaan aan de 'freak' acties, op 2 januari de eerste bestelling al gedaan. Dit jaar elke dag wel even rondgekeken op het forum.
Mijn vriendin snapt er werkelijk helemaal niks van waarom ik in godsnaam het hele jaar door filmpjes zit te kijken. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als alle bestellingen zijn opgehaald :bye:. Kan wel zeggen dat het dus al het hele jaar kriebelt :)

Exact dit verhaal sluit ik me bij aan :) precies hoe ik t jaar tot nu toe ervaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan