Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie met Tristen en kamikaze alweer wat bekende leden uit mijn begintijdperk op VWC naar boven komen! :)Mooi om te zien dat het gevoel weer zijn aanvang krijgt!

Er zit hier ook al weer een behoorlijke stijgende lijn in!

Ik zie met Tristen en kamikaze alweer wat bekende leden uit mijn begintijdperk op VWC naar boven komen! :)Mooi om te zien dat het gevoel weer zijn aanvang krijgt!

Er zit hier ook al weer een behoorlijke stijgende lijn in!

Zag je pas al langskomen in de chat. Ben weer herinneringen aan het ophalen, altijd weer even erinkomen na lange afwezigheid :p

Tsja, als zoonlief van 13 op 5 oktober de deur uitstapt met een klauwtje grondbloemen en de crème brulée brander van de Action, dan kun je wel stellen dat het kriebelt.

Meestal als ik tijdens de zomervakantie op het strand zit of in de bergen ben, ergens begin juli, komen ineens de kriebels weer opzetten. Zodra we weer thuis zijn kan ik het niet laten om toch een paar overblijfsels van vorig jaar af te steken, midden in de zomer, in m'n t-shirt en korte broek. Dat voelt echt heel raar!

Met het weer van gisteren kriebelt het toch al wel erg hoor! Heerlijk, sneeuw, kerstmuziek op, kerstboom erbij. En dan het besef dat we over 3 weken losmogen.. Heerlijk!

halverwege oktober. begin november als mijn favoriete winkels de site weer helemaal up to date hebben en het eerste cat 1 vuurwerk in de winkels ligt. dan begint het toch wel te kriebelen en is de eerste bestelling snel gemaakt en dan wordt er toch ook wel wat cat 1 al afgestoken. tot groot verdriet van een aantal medebewoners.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan