Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kriebels zijn er het hele jaar door. Maar zoals Vlinderbommetje ook al zei zijn er wel factoren die er voor zorgen dat de kriebels flink omhoog gaan. Zo ook tijdens mijn vakantie bij het bezoeken van een vuurwerkshow in Spanje en bij een Correfoc. De kruitdampen en rookwolken trokken voorbij en zo'n avondje kruitsnuiven geeft toch wel wat meer kriebels. Maar ook als de freakacties, nieuwe producten, demo's online komen en als de foldertjes op de deurmat vallen. Heerlijk gewoon! En niet te vergeten op een koude wintermorgen op weg naar mijn werk. Dat gevoel is onbeschrijfelijk.

IN januari en februari heeft het heel erg gekriebeld.. toen gelukkig een paar maanden niet, maar in augustus is het weer begonnen :)

Sinds vorige week eigenlijk, na het Vuurwerkfestival in Scheveningen. Gaf echt weer kippenvel en ik dacht: "Ja, het begint weer!"

Eigenlijk meteen 2 januari alweer en aangezien ik met oud/nieuw vanaf 10 uur smorgens tot uur 4 smiddags met carbid aan het schieten ben samen met mijn stook maatje is dan meteen begin van januari al bedenken wat beter,harder en mooier kan.
met vuurwerk ook de hele jaar door en komt ook wel door youtube door dat de mensen de filmpjes door de hele jaar verspreiden.

Op dit moment kriebelt het al weer meer dan mij lief is. Om die reden maar even tevoorschijn gehaald wat er over was van afgelopen jaar...
20170904_111837.jpg

De afgelopen dagen al aardig te pakken, die kriebels. Ook omdat nu de importeursdemo's komen en de nieuwe producten binnen druppelen. Als het weer straks omslaat en we naar de vorst gaan, dan komt het pas écht goed los!

Totaal nog geen sfeer te pakken! Was al een aantal maanden niet meer op het forum geweest. Hopelijk komt het nog!

Voornamelijk waneer de filmpjes op youtube weer starten in september. Maar ook zeker jan/feb waneer iedereen hun o&n video's plaats.
Deze kijk je dan ook weer rond september haha

Ik heb hem toch echt wel weer te pakken hoor, nog nooit eerder in juni al de eerste bestelling gedaan en en na de rubro demo elke dag hier en op de verschillende winkel sites kijken en winkelmandjes maken en af en toe wat bij bestellen.

Heerljk! Maandag Zena site los en paar week later Lesli en wellicht tussendoor nog Vuurwerktotaal.. hmm kam niet wachten :D
Voorpret is wellicht nog leuker dan de dag zelf.

Begint nu langzaamaan te komen denk ik. In januari de eerste bestelling er uit geknald en net de tweede. Met productfimpjes kijken gaat het toch wel kriebelen. Nu hopen dat het blijft en niet alle andere verplichtingen er weer roet in gaan gooien... Ben nog nooit zó laat op VWC ingelogd als dit seizoen.

Eerst totaal niet, nieuwe studie en dat neemt veel tijd in beslag. Niet verwacht, denk rustig inkomen. Maar eerste twee studiepunten zijn binnen, volgende week eerste tentamen. Maaaarrr, de eerste bestelling staat inmiddels vast. en sinds het maken van dat eerste lijstje begint het te kriebelen.

Woon bij een aantal flatten in de buurt en daar heb ik al wat sfeerverlichting mogen spotten. Eerste knallen zijn weer te horen. En sinds deze zomer hebben we een pup en die heeft vandaag zijn eerste kennismaking met vuurwerk gehad. Kosten wat kost voorkomen dat hij bang is voor vuurwerk. Dus krijgt dezelfde les als de hond van mijn vriendin. Lekker met categorie 1 kloten achter de schuifpui met een kleine opening zodat hij de geur oppakt. Even later mag die in de tuin. Hij vond het geweldig, zelfs voor de rotjes was die niet bang. Dadelijk in december een singleshot of iets in het veld tijdens een wandeling afgestoken door iemand anders in de verte en hij trippelt net als de hond van de vriendin lekker langs het vuurwerk door. :D

Sins dat afgelopen weekend toen de eerst web shops open gingen zoals vuurwerktotaal en zena.. dat geef toch wel een heerlijke gevoel want weet je dat het niet lang meer gaat duuren ook al moeten we nog 89 dagen wachten maar het gevoel is in iederen geval al goed bij mijn :)

Begint hier al behoorlijk te stijgen ja. Laat maar komen die dagen, ik heb er zin in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan