Janniekske
VWC lid
Ik heb het al vaker gezegd, prachtig. Kippenvel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor de nostalgische liefhebbers onder ons heb ik maar eens een fragmentje van een interview wat ik heb gegeven bij Ruud de Wild toen nog in zijn middagshow op 538 online gezet!![]()
Kwam het tegen op een oud backup schijfje en leek me leuk om nog eens terug te gaan naar die tijd. Ik heb het hier over 29 december 2005! Dus op een paar jaar na alweer 20 jaar geleden! In die tijd was het allemaal nog anders dan nu....
Hier kan je het beluisteren:
Als ik dit soort geluidsfragmenten weer terughoor, overvalt een gevoel van melancholie en blijgheid me. Blij omdat ik deze periode nog mee heb mogen maken. Melancholie vanwege het besef dat dit een definitief gepasseerd station is én dat wij, en onze (klein) kinderen, iets dergelijks nooit meer mee zullen maken. Ik ping-pong dezer dagen dan ook geregeld tussen enorme kruitkoorts en opgewektheid enerzijds, zoals dat altijd al zo geweest is, en anderzijds pure frustratie en woede over de huidige gang van zaken....met recht een emotionele rollercoaster. Herkenbaar?