Loots zou ook iets met januari kortingen kunnen doen.
Denk dat hier best veel animo voor is
Zal best animo voor zijn, maar volgens de lijkt hij dicht en is hij van 10 februari iedere zaterdag geopend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Loots zou ook iets met januari kortingen kunnen doen.
Denk dat hier best veel animo voor is
Ik had hem ook al in het collectiefoto topic geplaatst, maar omdat ik denk dat niet veel mensen die zien zal ik hem hier ook maar even zetten: dit is de lijst van omlabelingen van NL producten die Loots in zijn assortiment heeft:
Dove of Love = Alcatraz (Wolff)
De Vlaamse Leeuw = Panter (Wolff)
Pleasure Box = Black Cobra 95 (Wolff)
Old-newskool collection = Big 19 (Wolff)
-Midnight Thunder = Oracle
-Coconut Groves = Pandora
-Soaring Giant Eagles = Odyssee
-Small Festival Balls = Achilles
-Up in Smoke = Troy
-Olympus = Paradise Night
Drunk Box = Radical Underground (Wolff / 3 cakes ervan)
Het was even zoeken maar ik hoop dat jullie er iets aan hebben![]()
pff ken je beter de freakshops in de gaten houden.
loots is vrij prijzig met het sier.
Sorry ik ben nieuw op deze site, maar wat zijn de freakshops?
Sorry ik ben nieuw op deze site, maar wat zijn de freakshops?
Mwa vind dat piromax potje aardig prijzig. Leuk als je er 10 voor 100 kan krijgen ofzo maar niet voor 15-20
Online staan er vele voor een euro of 8![]()
Jep dat is al 2 jaar zo, maar vele zullen gewoon blij zijn dat je deze in Belgie kan kopen. Ik vind €15,- ook een grens geval hoor qua prijs, misschien moeten ze zich gaan richten op grotere inkoop om de prijs te drukken.
Ehhhhh, je ken de 75grams regeling voor pijlen neem ik aan
De PXR301? Maar die zit ook boven de 75grOeps, is inderdaad een categorie 3 product. Ik bedoelde eigenlijk een ander categorie 2 pijlenpakket.
Niet veel aanbiedingen maar wel leuk. Wat opvallend is dat er niet veel knalaanbiedingen zijn terwijl je zou denken dat nu richting juli al het knal eruit moet.