Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(521), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(986).
Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 20,28%
Verbazingwekkende uitslag overigens waar we ons een beetje voor moeten schamen. Wij als freaks zouden toch moeten weten dat er beter spul op de markt is. Maar dat terzijde.
Rubro van harte en Marchel een 2e plek is toch ook heel erg mooi!!
Hey Gizmo.
Dat is het zeker.
En ik bedoel het ook zeker niet verkeerd en een discussie over wel of niet eens met de uitslag is ook zeker niet aan de orde.
Maar door mijn enthousiasme was de verwachting waarschijnlijk te hoog
Dit had ook te maken met het aantal reacties welke voor Evolution-Fireworks stemden.
Maar back on topic en wij gaan druk verder voor het nieuwe seizoen.
Gr
Marchel
Om eerlijk te zijn vind ik de uitslag wel prima hoor. Alle importeurs in de top3 hebben in meer of mindere mate kwaliteitsproblemen gekent. Dit jaar was het rubro die zijn zaakjes goed voor elkaar had en dat zie je terug in de stemmen. Evo vind ik een goede tweede, zeker als je kijkt naar de verkrijgbaarheid doen ze het supergoed. Vuurwerkvisie heeft dit jaar een minder jaar in de kwaliteit. Direct zie je dat ook terug in de poll. Denk dat die volgend jaar keihard terugkomen heb ik het vermoeden. Daarnaast vond ik persoonlijk wolff dit jaar ook erg sterk, wat ook direct de top4 compleet maakt![]()
Wat het volgend jaar zal worden?.....de tijd zal het leren!