HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
WESLEY.S: zie onderstand bericht afkomstig van Jo uit de topic van Haokan Oisterwijk

"Zaandam valt hoogstwaarschijnlijk af, eigenaar had wat problemen met zijn eigen importeurs
(die vonden het niet zo leuk dat bofi aan de haokan webshop gekoppeld was)
In ieder geval heb ik daar nog een gesprek over.
Als ik de webshop van Zaandam niet goed kan vullen heeft het geen zin"

Bofi, bofi, who the f×ck is bofi?!

Bofi/pyromax zaandam is de winkel die voor haokan als uitgifte punt ging dienen.

De aanbiedingen van de vuurwerkmania producten vallen mij tot nog toe een beetje tegen. In de wetenschap dat Vuurwerkmania medio november de bulk-actie van 30%hanteert, ben je bij Haokan wat duurder uit. Dan wacht ik liever op de bulk actie. Ben wel benieuwd naar de aanbiedingen van Rubro. Nog 10 dagen aftellen maar!

volgens mijn zijn al bezig met de produchten staan ineens heel veel dingen online alleen de prijs staat er nog niet bij

zijn alle produchten ook al binnen of dat nog niet?

Staan inderdaad al weer veel producten op... Ben erg benieuwd naar de prijzen!

Assortiment ziet er tot nu toe inderdaad top uit, zeer benieuwd naar de prijzen dus...
En wie weet pikken we een Transbomber, Double Demolition of Bad #ss box mee :p
Plus nog een aantal Pounding Napalm :wink:

Ja inderdaad Jo, kun je ons misschien alvast even vertellen hoecveel Transbombers en Crash Boxen jullie gaan aanbieden? Als het er maar een paar zijn kan ik alvast een teleurstelling incalculeren :wink:

Hmmm zo te zien worden de prijzen er echt last minute opgezet? :rolleyes:
Nog meer stress om 19:00 uur. Hoop dat er een flinke voorraad is.

Hmmm zo te zien worden de prijzen er echt last minute opgezet? :rolleyes:
Nog meer stress om 19:00 uur. Hoop dat er een flinke voorraad is.

Klopt, net als voorgaande jaren kwamen de prijzen pas online zodra de shop open ging. Gevolg: iedereen ging als een gek zijn winkelwagentje volgooien en pas daarna kijken wat ze nu echt wilden hebben. Een groot deel leek toen binnen 3 minuten uitverkocht :bonk:

3 minuten? :frusty:.Nou ja kijken of ik wat kan bemachtigen.
Gelukkig al het een en ander in Breda besteld:)

Als je de nieuwsbrief hebt dan weet je toch wat eea ongeveer gaat kosten? Prijzen lopen op op de site net als de nieuwsbrief. Beetje puzzelen en je weet wel wat t ongeveer wordt. Zal een paar euro per item schelen maar of iets nu 40 of 43 kost, dat maakt dan niet uit.
Zou nog 3 dingen willen toevoegen aan mn lijst en dan ben ik weer klaar voor dit jaar :bonk:

Klopt, net als voorgaande jaren kwamen de prijzen pas online zodra de shop open ging. Gevolg: iedereen ging als een gek zijn winkelwagentje volgooien en pas daarna kijken wat ze nu echt wilden hebben. Een groot deel leek toen binnen 3 minuten uitverkocht :bonk:

klopt en als ze dat nou een paar uur ervoor doen dan kunnen mensen precies kijken wat ze willen hebben ipv de hele winkelwagen volgooien en jij wachten tot 90minuten later voordat de producten er weer staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan