[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

• Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 8 1,5%
  • Burn It

Stemmen: 8 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 2,3%
  • China Red

Stemmen: 37 7,1%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 167 32,2%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 13 2,5%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 67 12,9%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 4 0,8%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 6 1,2%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 200 38,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 5 1,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 83 16,0%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 129 24,9%
  • Welkoop Vuurwerk

• Witte Vuurwerk

Stemmen: 19 3,7%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 112 21,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 78 15,1%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 4 0,8%

• Totaal stemmers
    518
Nog niet gestemd?! Doe dit dan snel, want je hebt nog maar 10 dagen!
En náást de kans op een mooie vuurwerkprijs, verloten wij óók een T-shirt per poll! Je maakt 4x kans op een tof shirt dus!

Stem mee!

16114290_1711869508838652_6063764338983537688_n.jpg

Aangezien fireworks4all er niet bij staat, gaat ik voor pangu. Heb al wat pangu besteld en er komt zeker nog meer bij. Ik hou nou eenmaal van blink.

Ik denk dat Jantje de vraag anders bedoeld, dat elke stemmer een kans heeft om een prijs te winnen. Ongeacht op welke importeur je ook gestemd hebt.

Maar dat lijkt mij wel, anders krijg je volgend jaar een hele hoop stemmers die op 1 dezelfde importeur gaan stemmen om maar kans te maken op een prijsje. :p

Evolution en Pangu, kwaliteit uitermate goed, sprong duidelijk boven de rest uit van het vuurwerk wat wij dit jaar hadden :)!

Lesli, vernieuwend in 2016, mooie effecten en goeie artikelen voor ieder budget.

Rubro, prijs kwaliteitsverhouding goed. Nieuwe artikelen als crash box en Transbomber met aanspraak tot beste product van 2016.

Broekhoff, beste kruit kwaliteit. Wat je ziet is wat je ook krijgt. Producten als Extreme Rhytm en Extreme Spirit waarbij de prijs aan de hoge kant is, maar de kwaliteit er ook zeker naar is.

Ik heb dit jaar gestemd op Evolution, Wolff en Vuurwerkhal.

Evolution:
Geweldige producten. Ik heb de Spectacle Show 100 en 120 (2015 batch) live meegemaakt en dit was één en al genieten. Prima burst, immens grote boeketten, unieke effecten, tempowisselingen en diversiteit. Daarnaast vind ik de Dreamscape collectie ook erg sterk. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Wolff:
Ik vind Wolff al jaren erg sterk en heeft me nog nooit teleurgesteld. Wolff heeft in alle prijsklassen verschillende toppers. Van de Buckley en Concerto Rosso tot aan de Wings of Darkness en Viking. Ik vind de Viking de beste waaiercake, geweldig hoe de I-shape, v-shape en w-shape elkaar afwisselen. Daarnaast was de Cruel Cannon ook ongeëvenaard. Ook de Underground lijn is echt van toegevoegde waarde en bevat wat mij betreft alleen maar aanraders.

Vuurwerkhal:
Dit is de eigen lijn van een plaatselijke dealer. Het is niet de grootste collectie, maar wel kwalitatief hoogwaardig vuurwerk. Ik heb zeker niet alles gehad, maar wel allemaal gezien op de demo en tijdens een show. En deze artikelen springen er voor mij dan toch steeds bovenuit (unieke en vernieuwende effecten, zoals de Sparkling Snow en Made in Heaven). Ik vind het mooi hoe de eigen import-collectie van een winkelier zich kwalitatief kan meten met de producten van de grote spelers.

Gestemd op Evolution, Pangu en Wolff. :D
Waarom? Alle 3 hebben top producten op de markt gebracht die stuk voor stuk tot mijn favorieten behoren.
Voorbeelden van toppers die ik dit jaar had:

Evolution:
- Red Ghosts
- Sunbeam 2

Pangu:
- Garden Party 1
- Belo Horizonte

Wolff:
- Stormchaser
- Crazy Tails
- Northern Light Rockets

Daarnaast nog wel een eervolle vermelding voor Katan (Rocket Box, Malta Fan Style), Zena (1.2" Whistle Ti-Cloud, Bardarbunga) en Lesli (Red Blink, Phenomenon). :)

Eddy.

Ik heb gestemd op Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania, beide zijn goed verkrijgbaar en hebben ook weer mooie nieuwe producten op de markt gezet afgelopen jaar.

Back
Bovenaan