Ik heb dit jaar gestemd op Evolution, Wolff en Vuurwerkhal.
Evolution:
Geweldige producten. Ik heb de Spectacle Show 100 en 120 (2015 batch) live meegemaakt en dit was één en al genieten. Prima burst, immens grote boeketten, unieke effecten, tempowisselingen en diversiteit. Daarnaast vind ik de Dreamscape collectie ook erg sterk. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Wolff:
Ik vind Wolff al jaren erg sterk en heeft me nog nooit teleurgesteld. Wolff heeft in alle prijsklassen verschillende toppers. Van de Buckley en Concerto Rosso tot aan de Wings of Darkness en Viking. Ik vind de Viking de beste waaiercake, geweldig hoe de I-shape, v-shape en w-shape elkaar afwisselen. Daarnaast was de Cruel Cannon ook ongeëvenaard. Ook de Underground lijn is echt van toegevoegde waarde en bevat wat mij betreft alleen maar aanraders.
Vuurwerkhal:
Dit is de eigen lijn van een plaatselijke dealer. Het is niet de grootste collectie, maar wel kwalitatief hoogwaardig vuurwerk. Ik heb zeker niet alles gehad, maar wel allemaal gezien op de demo en tijdens een show. En deze artikelen springen er voor mij dan toch steeds bovenuit (unieke en vernieuwende effecten, zoals de Sparkling Snow en Made in Heaven). Ik vind het mooi hoe de eigen import-collectie van een winkelier zich kwalitatief kan meten met de producten van de grote spelers.