Massive

Had hem opnieuw erbij zitten dit jaar. Klassebak met grote boeketten en veel kracht. Absolute aanrader..

Ook dit jaar per 3 geschoten, wat een genot, het was ook dit jaar weer een favoriet, ik vind het effect echt prachtig! En de boeketgrootte is flink, lekker gevuld en iedereen die stond te kijken vond het ook echt een klasse bak.

Ik had hem ook dit jaar. Super mooie cake zo met die multicolor. Zekers voor herhaling vatbaar. Ook een mooi strak label

Mijn gewonnen Agressive had ik geruild voor de Massive plus het pijlenpakket Freestyle Rockets 10. Erg blij met die keuze. Wat een heerlijke cake is dit.

Had er dit jaar voor het eerdt gekocht had er gelijk 2 genomen en het is inderdaad een prachtige pot, volgende jaarwisseling zeker weer !!

Heb er elke jaar 1. Blijft een aanrader deze.
Alleen was vergeten dat ik hem nog had. Zie hem gisteren ineens op de tafel op zolder staan.

Na erg vorig jaar 6 doorgelont te hebben hadden we er dit jaar maar 1 maar het blijft een geweldig mooie cake, volle ronde felgekleurde boeketten. Voor dit effect een van de beste cake's in nederland.

Prachtige cake dit wederom. Onveranderd mooi met felle witte blinkers en zeer fraaie multicolour. Het gave aan de deze bak is dat de hele straat verlicht wordt als je er twee of meer bij elkaar zet. Dikke aanrader dit!

Dat is dan nieuw want vorig jaar had ie dat niet.

Hier wel. Maar wat een topper blijft het. In mijn ogen echt de beste cake met een multicolor boeket. Anno 2016 is daar de Relevation uit de Underground serie bij gekomen, die kan de Massive misschien wel evenaren. Volgende jaarwisseling wil ik wel zien of de Colorful City van Pangu in de buurt kan komen. Hoe dan ook komt deze er weer bij!

Wat een geweldig blokje is dit. Vorig jaar helaas niet geleverd gekregen, dit jaar voor het eerst. En gelijk per 4. Wat een machtige blinkerbak dit. Blijvertje!

In mijn ogen is dit wel de beste multicolor cake die er te krijgen is.
Wat een bak, geweldig.

Back
Bovenaan