Binkie [Uitloop]

Dan trap ik de review voor 2016 af. De nieuwe versie meegekregen. 12 doosjes welgeteld.

Mooi afgewerkt en leuke herinneringen als ik de buisjes weer zie.
Na het ophalen van de bestelling meteen 1 afgeschoten, dikke groene tail en een harde ouderwetse knal.

Het was een saluteknal zonder Titanium met af en toe de afdwalende groene tail.
Dit waren mijn beste singleshots van 2016. Deze was vergeleken met de Wisteling thunder queen & thunderking van katan 2016 + de sick 6 van zena.

Goed inslaan die dingen volgend jaar!

Eens, beste single shots die ik had, by far harder dan alle andere die ik had naast de Nitrogen natuurlijk :D!

Dan trap ik de review voor 2016 af. De nieuwe versie meegekregen. 12 doosjes welgeteld.

Mooi afgewerkt en leuke herinneringen als ik de buisjes weer zie.
Na het ophalen van de bestelling meteen 1 afgeschoten, dikke groene tail en een harde ouderwetse knal.

Het was een saluteknal zonder Titanium met af en toe de afdwalende groene tail.
Dit waren mijn beste singleshots van 2016. Deze was vergeleken met de Wisteling thunder queen & thunderking van katan 2016 + de sick 6 van zena.

Goed inslaan die dingen volgend jaar!

Gaan ze er volgend jaar uit dan?:shocked:

Kleine schop in dit oude topic. Binkies: de allerhardste singleshots die er waren! Hier toch wel een heleboel van weggestookt :) De kenmerkende groene tail, en een heerlijke knal zonder extra sterren: alsof je letterlijk een nitraat de lucht in schoot.
Ik hoor graag meer herinneringen aan deze toppers van Marijn!

Wat was dit een fijne single shot zeg, de beste die ooit in NL is geweest denk ik. Knal was voor NL begrippen echt goed, prijs was ook dikke prima. Heb er hier heel wat van weg gestookt, maar wat zou ik ze graag nog eens willen zien.

Wat een heerlijke dingen waren dit zeg! Ooit 100 pakjes van gekocht en een leuk projectje van gemaakt.

(Scroll even door naar 1.30 dan begint hij wat op gang te komen)

Back
Bovenaan