Crackling Purple

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SD-04
Artikelnaam: Crackling Purple
Bruto Gewicht: 2916 gram
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Crackling mine to purple dahlia with silver glitter.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 35 x 21 x 17,5cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

sd-05_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Das wel erg vlot. gevalletje te weinig ingekocht? of is het zo'n hardloper?
greetzz

Helaas is het ons 1e jaar en groeien we ook nu nog door.
We hebben een behoorlijke uitbreiding in producten dit jaar en proberen zoveel mogelijk op verwachting in te kopen.
Echter is er de afgelopen dagen toch behoorlijk wat gereserveerd.

Gr
Evolution Fireworks

Leuk om te horen dat de zaken goed gaan. Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met jullie producten en dat beviel prima. Bij een groot deel van het assortiment is duidelijk te zien dat het door liefhebbers ontworpen is. De combinatie van prijs en soms afwijkende productie zorgt er wel voor dat het complete budget nog niet naar jullie gaat. Dat zal vermoedelijk te maken hebben doordat jullie nog startende zijn en minder omzet maken dan de grote jongens.

Deze viel me niet tegen! Het is geen hele spectaculaire bak, maar toch zeker wel een waaier waar je mee thuis kunt komen. De crackling mine is een leuke toevoeging aan de cake, welke verder mooi compact is. Vind de prijs wel wat aan de hoge kant, alleen interessant met een freak-actie. Dan krijgt die van mij een 7.5, zonder freak-actie een 6.5.

Wat ik nooit snap is het dat het altijd te duur is?
Kijk eens wat deze topper 4 jaar geleden koste en waren toen niet aan te slepen.
Dan lijkt me de.huidige prijs zeer schappelijk.

Gr
Evolution Fireworks

Deze viel me niet tegen! Het is geen hele spectaculaire bak, maar toch zeker wel een waaier waar je mee thuis kunt komen. De crackling mine is een leuke toevoeging aan de cake, welke verder mooi compact is. Vind de prijs wel wat aan de hoge kant, alleen interessant met een freak-actie. Dan krijgt die van mij een 7.5, zonder freak-actie een 6.5.

Kijk eens wat deze topper 4 jaar geleden koste en waren toen niet aan te slepen.

Gr
Evolution Fireworks

Ik deel dezelfde mening als die van Djaimy, daar komt bij dat ik de waaier vrij eentonig vind en de prijs van 5 tientjes daardoor te hoog vind. 35 euro was een betere prijs geweest naar mijn mening.
En vanwaar de opmerking dat je niet snapt dat het ''altijd'' te duur is? die snap ik niet helemaal :p

Gr
Evolution Fireworks

Ik snap jou redenatie niet echt als ik eerlijk ben. Als mensen hem bij een hogere prijs nog vaker aanschaffen wilt niet zeggen dat ik hem niet te duur vind. Ik snap dat het een waaier is e.d., maar het is ook weer geen product waarbij de burst en effectgrootte ongekend is. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat vuurwerk duur is, zeker in waaiervorm, maar 5 tientjes voor een redelijk simpele waaiercake vind ik gewoon te veel geld.

Mooie combi, paars met zilver/wit. Vleugje crackling vanaf de grond maakt hem af. Mooie bak met een lekker tempo.
Als hij niet boven de €50 komt vind ik de prijs wel acceptabel hoor!

Mooie combi, paars met zilver/wit. Vleugje crackling vanaf de grond maakt hem af. Mooie bak met een lekker tempo.
Als hij niet boven de €50 komt vind ik de prijs wel acceptabel hoor!

Vind de kleur ''paars'' niet echt paars genoeg als ik eerlijk ben.

Ziet er goed uit alleen zoals ik al eerder hebt gezegd een tikkeltje sneller maakt deze cake mooier.
Je kan hem natuurlijk aan 2 kanten aansteken maar dat is niet de bedoeling. :p

Over de kleur valt inderdaad te twisten, maar ik vond hem erg mooi zo. Tempo vond ik juist erg lekker. Voor een hoger tempo kun je er natuurlijk twee schieten. Maak hem sneller en er zijn weer mensen die hem te snel vinden (voor het geld).

Dat klopt Kwintos.
Maar de rede waarom het merendeel wat trager is geworden is omdat het grootste deel aan gewone consumenten word verkocht.
Deze stellen het niet op prijs dat men dik betaald voor een product wat na een paar s3conden weg is.
Dus het 2e lont is een ..............voor de liefhebbers van rambakken:idea:

Gr
Evolution Fireworks

Ziet er goed uit alleen zoals ik al eerder hebt gezegd een tikkeltje sneller maakt deze cake mooier.
Je kan hem natuurlijk aan 2 kanten aansteken maar dat is niet de bedoeling. :p

Back
Bovenaan