Nankin Fire [Uitloop]

Deze is ieder jaar vast in de collectie omdat het de prijs kwaliteit topper van china red is. Weer erg van genoten. En maak hier inderdaad een 500 grams versie van :p, met hetzelfde aantal schoten dus nog vollere boeketten of met meer schoten en dan salvo's op het eind.

Mooist in HD:

Van deze cake 4 tegelijk en je hebt een spektakel blok! Geweldige cake gisteren, een van de betere!

Op video's maakte deze nooit indruk op mij, maar na gisteren kan deze op de lijstjes erbij. Mooie uitwerkingen, een goed tempo en een prima prijs. Niks aan veranderen!

Zag bij de winkel waar ik ze haal, er een op=op actie is. Dus daarom dacht ik dat ze uit het assortiment gaan. Maar dat kan natuurlijk ook alleen bij mijn china red dealer zijn..

Zag bij de winkel waar ik ze haal, er een op=op actie is. Dus daarom dacht ik dat ze uit het assortiment gaan. Maar dat kan natuurlijk ook alleen bij mijn china red dealer zijn..

Dat zal het inderdaad zijn, gelukkig :wink:, kan ook zijn dat die winkel deze volgend jaar wel gewoon weer verkoopt maar er alleen dit jaar niet meer aan kan komen of zoals jezelf zegt alleen uit het assortiment van die winkel verdwijnt.

Lekkere knallen, grote effecten. En top cake voor een aardige prijs. Deze kan zo voor naast of tezamen met cakes zoals de Panter van Wolff geschoten worden.

Mooie cake, wel meer voor in de avond, want tussen het andere geweld valt ie wellicht wat weg door het rustige tempo.
Boeketten zijn vrij breed en prima gemixed, kan deze toch wel aanraden. Toch had ik het idee dat ie minder was dan op de demo bij Makkelie, wellicht was dat een ander productiejaar of het is perceptie.

Mooie cake, wel meer voor in de avond, want tussen het andere geweld valt ie wellicht wat weg door het rustige tempo.
Boeketten zijn vrij breed en prima gemixed, kan deze toch wel aanraden. Toch had ik het idee dat ie minder was dan op de demo bij Makkelie, wellicht was dat een ander productiejaar of het is perceptie.

Bij Makkelie werd de productie 2017 geschoten, herkennende aan het nieuwe label.

Back
Bovenaan