The Count's Revenge

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: The Count's Revenge
Netto Kruitgewicht: 470 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Kartoneenheid: 2/1
Richtprijs: € 75,00

13_the_count_s_revange.jpg

13_the_count_s_revange_foto_3.jpg

13_the_count_s_revange_foto_2.jpg

13_-_hf13040504_-_the_count_s_revenge.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi om te zien dat ie er weer is, maar de prijs is voor mij echt te hoog helaas.

Prijzige cake, maar dan heb je ook wat! Deze ging op de demo exact zoals ie moet qua tempo, prachtig ding! Ik heb van deze cake in de straat gewoon serieus kippenvel gekregen, en dat met 1 cake, echt nooit eerder gehad! Veel geld, maar een absolute aanrader wat mij betreft!

Dit is inderdaad de cross. En 75 euro is inderdaad veel geld.
Maar voor deze cake maak ik graag een uitzondering. Net wat Mike zegt: in de straat is hij fenomenaal vele malen spectaculairder dan op film.
Deze cake staat bij mij op nr. 1 op mijn wensen/bestellijst

dus dan kloppen de prijzen toch wel? Wijplaatsen altijd de adviesprijs. en als er meerdere adviesprijzen zijn dan altijd de laagste...

Dit betekent overigens niet dat de winkelier hem ook voor die prijs in de winkel legt.

Verder trouwens een prachtige cake met een zeer hoog wow-effect! Ook de prijs liegt er niet om, maar toch staat hij bij mij op de wishlist!

dus dan kloppen de prijzen toch wel? Wijplaatsen altijd de adviesprijs. en als er meerdere adviesprijzen zijn dan altijd de laagste...

Dit betekent overigens niet dat de winkelier hem ook voor die prijs in de winkel legt.

Verder trouwens een prachtige cake met een zeer hoog wow-effect! Ook de prijs liegt er niet om, maar toch staat hij bij mij op de wishlist!

Normaal gesproken werden de adviesprijzen / hoogste prijs toch gehanteerd? Net als met zena etc. Het lijkt nu of €75 de adviesprijs is :wink:

Maar goed maakt ook niet uit verder :) Blijft een heerlijke ramcake!

iedereen is altijd onder de indruk als ze deze cake zien
ook op de demo net sprong ie er weer uit
gewoon een goed stukje vuurwerk waar ik graag iets meer voor betaal

Vet hoor zo label loos al die producten,, er zal alleen ergens een sticker op moeten met ce keurmerk en de gebruiksaanwijzing etc.

Deze 4 x besteld. Voor het eerst dat ik een waaiercake van dit type in de straat heb. Hoop dat het een hoop "ooohs en aaahs" oproept! :D

Verwachte hier veel van maar was een grote domper en ga dat wel aankaarten. Het was bizar dat hele ding was un letter 2 sec als het niet minder was klaar. Ramde alles ineens eruit en dat voor die prijs, kan nietvind ik. Heb alles op film staan. Hou van escalatie maar dit ging nergens over

https://youtu.be/-w4D9QRO5eU

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad wel heel snel, de 2 die ik had duurde denk ik zon 12 seconde, ook snel maar toch net iets meer genieten van de cake.

Verwachte hier veel van maar was een grote domper en ga dat wel aankaarten. Het was bizar dat hele ding was un letter 2 sec als het niet minder was klaar. Ramde alles ineens eruit en dat voor die prijs, kan nietvind ik. Heb alles op film staan. Hou van escalatie maar dit ging nergens over

https://youtu.be/-w4D9QRO5eU

Back
Bovenaan