Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Ja bij mij vliegen die dozen toch al vaak in de fik doordat lont en tegen het karton aankomen. Heb ook standaard een emmer water altijd klaarstaan als de doos begint te fikken.

box was super. Grootste effecten. 2016 versie.

Ik had wel eentje los geschoten, maar reservelont had zijn eigen wil, schoot meters door de lucht, met gevaar voor publiek.

Echt prachtig! Prima hoogte ook. Op het nippertje geklopt op punten door de Transbomber maar mijn complimenten. Net als de Golden Age een hele dikke box!

Hier ook hetzelfde met de (reserve)lontjes, die vlogen alle kanten op. Maar goed, we hadden allemaal en bril op. De Visions of Ecstacy die hier is afgestoken hield er halverwege cake 3 mee op (dus niet door slecht doorlontwerk). Even laten afkoelen, en ging vervolgens via het reserve lont aan cake 6 wel helemaal af. Prachtige cakebox.

Echt prachtig! Prima hoogte ook. Op het nippertje geklopt op punten door de Transbomber maar mijn complimenten. Net als de Golden Age een hele dikke box!

Heb je ook een filmpje Rico? Ik heb die van mij (2016 versie) ivm de rook niet geschoten

Hier ook hetzelfde met de (reserve)lontjes, die vlogen alle kanten op. Maar goed, we hadden allemaal en bril op. De Visions of Ecstacy die hier is afgestoken hield er halverwege cake 3 mee op (dus niet door slecht doorlontwerk). Even laten afkoelen, en ging vervolgens via het reserve lont aan cake 6 wel helemaal af. Prachtige cakebox.

Mwah, heb liever goed hevig reservelont die de volgende cake zeker aansteekt dan een flopper...
Maar dat hij in het midden van de cake stopt vind ik niks... kan altijd gebeuren maar is voor mij een grote domper.

Filmpjes graag! :)

Topper van een box. Had 2015 batch. Helaas niet op film kunnen krijgen. Was per ongeluk gestopt met filmen een aantal minuten voor ik de box schoot.:cry: hierdoor ook nog andere doorlontprojecten niet op film gekregen.

Maar wat een gigantische effecten komen hier uit zeg. Voor op straat afgestoken en het goud ging over ons dak zo naar de achtertuin. Spreiding was soms net zo groot als een 3 inch shell leek het! Helaas in vrij dichte mist afgestoken maar nog steeds kwam alles zeer goed over. Voor mij box van het jaar 2016.

Heb je ook een filmpje Rico? Ik heb die van mij (2016 versie) ivm de rook niet geschoten

Slechts een stukje ben ik bang, Mn moeder vond het nodig te bellen terwijl Mn telefoon aan het filmen was;-) Maar echt een heel mooie box! Film volgt nog als het de moeite waard is.

20161231_122500.jpg

Had er 2. Allebei fucked up. Qua uitwerking top. Maar mijn aangeschoten doorlont akties waren niet heel best hahha

IMG_20161231_124053.jpg hij was idd prachtig was wel nekken draaier door buren alleen somige boeketten kwamen gewoon te laag das jammer tempo was super verder

Had hem dit jaar voor de eerste keer maar vond hem best wel tegenvallen, vond persoonlijk de cakeboxen van rubro beter

Ik had de 2015 versie,ook iets te laag hier,ging wel wat tegelijk af wat voor wat extra spektakel zorgde. .Vond de Pangu Garden Party 3 net iets beter omdat deze wel op goeie hoogte schoot.

De film! Dit is de 2016-versie. Mist een stuk in het midden omdat mijn ma me belde:-) Heb 2 delen aan elkaar geplakt. Hopelijk geeft het toch een indruk. Echt een topbox!!

Wat een ziek blok. Had de 2015 versie. Kan zich meten met illegale blokken. Effecten kwamen inderdaad vrij laag, begreep dat dit is aangepast in de 2016 versie.

Back
Bovenaan