Platinum Box [Ass.]

bij mijn platimun box 2017 staat met een sticker boven op dat je de voetjes onder op de cake moet uit klappen maar als je dan kijkt onder op de cake geen voetjes te bekennen hahaa
verder wel reserve lont op de 2017

Heb jij geluk! :) Baal wel een klein beetje moet ik zeggen. Volgend jaar maar de betere cakes halen om tussendoor te stoken.

heb jij ze al geschoten dan ?
ik had eigenlijk sick six maar deze als vervanger ben toch wel benieuwd of deze kwa effect grote het zelfde zijn , vind de sick six kwa shots en dat je 3 cake's heb met salvo wel leuker maar hoop dat deze wat meer variatie heeft

heb jij ze al geschoten dan ?
ik had eigenlijk sick six maar deze als vervanger ben toch wel benieuwd of deze kwa effect grote het zelfde zijn , vind de sick six kwa shots en dat je 3 cake's heb met salvo wel leuker maar hoop dat deze wat meer variatie heeft

Nope niet geschoten. Dan mag nog niet he? :wink:

Valt me nu pas op met opruimen. De 2016 heeft 912 gram totaal. De versie uit 2017 zijn kleiner en totaal 798 gram.:bonk:

Ik vond het prima potjes voor in de vooravond.
Voor mensen met een kleiner budget zijn dit uitstekende potjes met wisselende effecten en een eindsalvo van 3 schots dikke prima maar ik koop ze niet nog eens

erg goeden potten voor het geld wat je ervoor betaalt , grote boeketten gezien de kruit inhoud en zeer divers in het effect .
toppertjes voor die prijs

Zeer leuke set cakes, vond ze een pak beter als het Imaginary assortiment van Evo, zeer leuk stookvoer in de vooravond:

Ziet er prima uit, inderdaad! Ik heb ze dit voorjaar besteld voor 37,50. Daar ga ik zeker geen spijt van krijgen.

Dit assortiment lijkt me echt prima! Ik hoop dat deze nog te verkrijgen zal zijn, dit is perfect vooravond stookvoer.

Back
Bovenaan