Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoe is jullie ervaring met vuurwerk in Duitsland halen op 31-12 ik ben helaas niet in de gelegenheid om eerder te gaan.
Wat zijn jullie ervaringen met de weco titanium van lidl? Is dit een aanrader?
op de site van aldi staat aangegeven vanaf 7 uur geopend bij de lidl kan ik nergens wat vinden betekend dat dat deze gewoon om 8 uur (normale tijd) zijn geopend?
die gaan ook om 7 uur open![]()
Vuurwerkverkoop bij Aldi Sud en Lidl alleen op 29 december of 29,30 en 31 december?
Weet iemand een posten borse zijn tegen belgie aan want ik ga morgen namelijk naar Duitsland en misschien daar ook even passeren mvg
29, 30 en 31 al zal de 31e steeds meer uitverkocht raken
Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.
Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!
En waar is dit in Emmerich? Misschien kunnen we daar ook even langs
er wordt altijd bijgevuld, en ik ben meerdere keren naar D gereden op de 31ste, en altijd gekregen wat ik wilde, bericht op diegene die het vroeg, mijn excuses voor de verkeerde handeling.
Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.
Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!