Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

op de site van aldi staat aangegeven vanaf 7 uur geopend bij de lidl kan ik nergens wat vinden betekend dat dat deze gewoon om 8 uur (normale tijd) zijn geopend?

Weet iemand een posten borse zijn tegen belgie aan want ik ga morgen namelijk naar Duitsland en misschien daar ook even passeren mvg

Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.

Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!

Morgen weer supervroeg aanrijden om ongeveer 8 uur in de winkel te staan.
Hopen dat alles voorradig is!! Zin in!!

Ik hoorde dat er in frankfurt een zaak zit die ook professionele cakes verkoopt voor 50% wat je in NL /BE betaald. Kent iemand deze winkel?

er wordt altijd bijgevuld, en ik ben meerdere keren naar D gereden op de 31ste, en altijd gekregen wat ik wilde, bericht op diegene die het vroeg, mijn excuses voor de verkeerde handeling.

Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.

Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!

En waar is dit in Emmerich? Misschien kunnen we daar ook even langs

En waar is dit in Emmerich? Misschien kunnen we daar ook even langs

Het adres is tackenweide 27 in emmerich. Het ligt op een industrieterrein en word vooral voor het eigen pand pas aangegeven dat er vuurwerk verkocht word.

Let op!
Je kan hier tot voorgaande jaren niet pinnen, dus neem contant geld mee.

Geloof me deze keten is zeker de moeite waard en het is er niet druk!

nog even een lijstje van waar ik morgen allemaal langs ga (elten - kleve - emmerich - anholt - rees).

Vuurwerk24
Penny Markt Elten
Fisherking
Netto Elten
Alexander Tenholter
Rewe Elten

Kaufland Kleve
Aldi Kleve
Trinkgut Kleve
Holzland Dorsemagen Kleve
Kodi Kleve
Woolworth Kleve
Galeria Kaufhof Kleve
Lidl Kleve
Thomas Phillips Kleve
Self Mein Markt Kleve
Norma Kleve
Dursty Kleve
Edeka Kleve
Hagebaumarkt Swertz Kleve

Nobi Emmerich
DM Drogerie Emmerich
Easy Hobby Emmerich
Bloemenwinkel Emmerich (Naast Kaufland)
OBI Emmerich
Fliesenparadies Emmerich

Martins Schatzkiste Anholt
Lidl Anholt
K+K Isselburg
Aldi Isselburg

Real Rees
Thomas Philips Rees

er wordt altijd bijgevuld, en ik ben meerdere keren naar D gereden op de 31ste, en altijd gekregen wat ik wilde, bericht op diegene die het vroeg, mijn excuses voor de verkeerde handeling.

Waar ging je dan meestal heen? Ik ga ook de 31ste maar ben een beetje bang dat ik voor lege schappen kom te staan.

Blij dat ik dit nog even lees. Over een uurtje vertrekken we richting Emmerich.

Back
Bovenaan