vuurwerkduiven
VWC lid
Omdat die in januari dicht zijn..bij zena stonden ze om de hoek te controleren 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De kilo-regel is in BE niet nieuw. Wat wel nieuw is, is dat er veel strenger op wordt gecontroleerd en gehandhaafd. Maar de wetgeving met daarin max. 1KG SAS bestaat al een poos. Vandaar dat je behalve de tijdelijke sluiting van ZENA BE eerder dit jaar er verder niets over hebt gelezen in de media.
De politie weet natuurlijk ook af van de grote kortingsacties in januari.Voorgaande jaren deden ze daar weinig aan,maar onder de Nederlandse druk zijn ze waarschijnlijk toch gezwicht.
Waarom reden er daar zoveel Nederlanders?Toch niet alleen omdat Maaseik zo mooi is.Zal het ook niet zijn vanwege de kortingsacties.Als je de erfenis van Wimmers met je meedraagt moet je extra alert zijn.
Toch vrees ik voor een vuurwerverbod steeds meer artikelen gaan verboden worden wij krijgen ook verkiezingen volgend jaar als het aantal slachtoffers stijgt dit jaar wordt het moeilijk.Anderen landen gaan de straat op bijv bij pensioenen wij Nederlanders doen niets
Ik denk dan ze dan profs gaan opleiden en opleiding hiervoor aantrekkelijker makenIk zie dit niet snel gebeuren, het zal niet werken (kijk maar naar drugs) en er wel voor zorgen dat er nog minder overzicht is en nog meer mensen meteen zwaar of gevaarlijk vw zullen afsteken.
Tot er een goed alternatief is zullen ze het niet verbieden, en dat alternatief is er niet.
Toch vrees ik voor een vuurwerverbod steeds meer artikelen gaan verboden worden wij krijgen ook verkiezingen volgend jaar als het aantal slachtoffers stijgt dit jaar wordt het moeilijk.Anderen landen gaan de straat op bijv bij pensioenen wij Nederlanders doen niets
Ik denk dan ze dan profs gaan opleiden en opleiding hiervoor aantrekkelijker maken
Volgens de peilingen staat de PVV voor, nu is PVV heel erg van tradities maar ook voor dier en milieu...
Ik weet dat de PVV pro vuurwerk is, heb ik laatst gelezen, ze willen de traditie behouden.
Welke partijen zijn nog meer pro vuurwerk?
Wat ik weet is dat je dit jaar vanaf 15 december vrij mag invoeren vanaf duitsland en belgie tot 25kg maar wat niet duidelijk is of de winkels in nederland ook de laatste twee weken mogen verkopen, weet iemand dit?
Qua verkoopdagen veranderd er totaal niets aan alleen aankomend jaar is de 31ste op zondag dus valt de verkoopdagen op 28 29 en 30 december
ah jammer zeg wel typisch dan dat ik wel de laatste 2 weken in het buitenland mag halen maar niet in nederland
Dan komt dat verbod er zeker.