Ronn0
VWC lid
Zomaar een gokje maar misschien beginnen de verkoopdagen over 3 dagen en hebben ze even iets anders aan hun hoofd. Nogmaals, ik weet het niet zeker hoor![]()
Nu je t zegt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zomaar een gokje maar misschien beginnen de verkoopdagen over 3 dagen en hebben ze even iets anders aan hun hoofd. Nogmaals, ik weet het niet zeker hoor![]()
Gefeliciteerd winnaars, was geen vraag voor mij... heb het geprobeerd maar ben niet handig met deze programma's
Inzending fausto
Winkans: 50% Jeej. Dubbele inzendingen buiten beschouwing gelaten?Volgens mij zijn er 41 mensen die een poging hebben gedaan voor deze prijsvraag en dus nog maximaal 41 mensen die voor de Voltfather doorgaan.
Van de 41 hebben er al 21 gewonnen bij de 9 eerdere winacties ( hier ook een gelukkige), dus nog 20 mensen die kans maken op de Volt! Chemical box van deze prijsvraag.
Aantallen onder voorbehoud, maar misschien wel leuk om te weten.
Volgens mij zijn er 41 mensen die een poging hebben gedaan voor deze prijsvraag en dus nog maximaal 41 mensen die voor de Voltfather doorgaan.
Van de 41 hebben er al 21 gewonnen bij de 9 eerdere winacties ( hier ook een gelukkige), dus nog 20 mensen die kans maken op de Volt! Chemical box van deze prijsvraag.
Aantallen onder voorbehoud, maar misschien wel leuk om te weten.