[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Zojuist op de valreep nog mijn filmpje ingestuurd. @Vuurwerktotaal, laten jullie weten wie er allemaal deelnemen voor de Voltfather? Ben stiekem wel benieuwd naar het aantal!

Gefeliciteerd winnaars, was geen vraag voor mij... heb het geprobeerd maar ben niet handig met deze programma's

Deze inzending van mij op 25/12 hebben ze nog niet gedownload/geupload dus tot die tijd geen uitslag hoor :p

Spannend!!!! Wie of wie gaat de Chemical box binnen halen :rolleyes: maar nog spannender, wie o wie gaat die super dikke Voltfather binnen halen? :shocked: Dat wordt keihard duimen...

Volgens mij zijn er 41 mensen die een poging hebben gedaan voor deze prijsvraag en dus nog maximaal 41 mensen die voor de Voltfather doorgaan.

Van de 41 hebben er al 21 gewonnen bij de 9 eerdere winacties ( hier ook een gelukkige :) ), dus nog 20 mensen die kans maken op de Volt! Chemical box van deze prijsvraag.

Aantallen onder voorbehoud, maar misschien wel leuk om te weten.

Volgens mij zijn er 41 mensen die een poging hebben gedaan voor deze prijsvraag en dus nog maximaal 41 mensen die voor de Voltfather doorgaan.

Van de 41 hebben er al 21 gewonnen bij de 9 eerdere winacties ( hier ook een gelukkige :) ), dus nog 20 mensen die kans maken op de Volt! Chemical box van deze prijsvraag.

Winkans: 50% Jeej. Dubbele inzendingen buiten beschouwing gelaten? :D

Oei, maar 41 mensen voor de Voltfather, dan heb je nog een aardige kans. Had minimaal 100 mensen verwacht, maar de laatste actie was een lastige voor de meeste.
Ik ga in ieder geval alvast duimen. Zou echt super vet zijn :D

Back
Bovenaan