Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik me dan afvraag tis simpel op te lossen.
Laat je dit of mag dit uberhoud in de bunker en maakt het verkoop klaar voor 2017.
Of moet je dan toch alles laten afvoeren
Wat ik me dan afvraag tis simpel op te lossen.
Laat je dit of mag dit uberhoud in de bunker en maakt het verkoop klaar voor 2017.
Of moet je dan toch alles laten afvoeren
Oki hopen op een goede oplossing wat weinig kosten met zich mee brengt.Wij zullen deze allemaal retour halen en kijken wat de beste optie zal zijn.
Gr
Evolution Fireworks
Ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar op demo's zie je dat deze cakebox een cake bevat, 3e cake denk ik, dat een aantal salute shots schiet. Je hoort gewoon het verschil tussen de klappen er omheen, iemand anders al opgevallen? (ook het publiek reageert erop) Zou het kunnen dat dit 1 van de reden is dat deze box is afgekeurd?
Kan je toch zo nieuwe op plakken![]()
Ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar op demo's zie je dat deze cakebox een cake bevat, 3e cake denk ik, dat een aantal salute shots schiet. Je hoort gewoon het verschil tussen de klappen er omheen, iemand anders al opgevallen? (ook het publiek reageert erop) Zou het kunnen dat dit 1 van de reden is dat deze box is afgekeurd?
Volgens mij bedoel jij een andere cakebox
-----------
iig zonde dat deze is afgekeurd![]()