Solar Storm [Spectacle Show-100]

Ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar op demo's zie je dat deze cakebox een cake bevat, 3e cake denk ik, dat een aantal salute shots schiet. Je hoort gewoon het verschil tussen de klappen er omheen, iemand anders al opgevallen? (ook het publiek reageert erop) Zou het kunnen dat dit 1 van de reden is dat deze box is afgekeurd?

Ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar op demo's zie je dat deze cakebox een cake bevat, 3e cake denk ik, dat een aantal salute shots schiet. Je hoort gewoon het verschil tussen de klappen er omheen, iemand anders al opgevallen? (ook het publiek reageert erop) Zou het kunnen dat dit 1 van de reden is dat deze box is afgekeurd?

In deze box zitten geen salutes.

Gr
Evolution Fireworks

Volgens mij bedoel jij een andere cakebox :p

-----------

iig zonde dat deze is afgekeurd :shocked:

Even wat openheid.
Het is niet afgekeurd om de kwaliteit.
Ook niet om de boeket groote of knal.
Maar puur om een klein puntje wat voor de toekomstige redenen nog niet naar buiten wordt gebracht.
De box is afgekeurd op gronden die nog aan te passen of aan te vechten zijn.
Echter zal het op korte termijn niet op te lossen zijn...
Dus deze box zal dit jaar niet uitgeleverd worden.
Sorry voor het ongemak.
De heren van Evo balen natuurlijk enorm.
Maar het is pure onmacht.
Dus graag niet gissen of een reden zoeken.
Zodra het allemaal duidelijk is of aangepast is komt Evolution Fireworks er vanzelf mee naar buiten.

Mvg

Balen, gelukkig heb ik de 2015 versie besteld. Anders zoveelste item weg uit mijn collectie.

Abnormaal wat het IL&T hier aan het doen is, zo maar even jullie topproduct afkeuren.

Ik hoop dat er geen Royal Fireworks toestanden van komen met al die afkeur...

Erg sneu dat Evolution hiermee één van haar mooiste producten niet kan uitleveren. Het kwijl loopt nog uit mijn mond na deze te hebben gezien op de demo van RVH. Hopelijk blijft de schade beperkt voor deze importeur.

Wat ik wel graag zou willen weten...is de solar storm nu alleen voor de Nederlandse markt afgekeurd,of geldt de afkeur ook voor de overige landen?
Zwaar kl#$@ iig dat deze topbox,waar waarschijnlijk weer niets gevaarlijks mee is word afgekeurd.

Back
Bovenaan