Demo: Vuurwerktotaal Delft 23 december 20:00

Hoe presteerde de flowmotion ?

Niet bijzonder noemenswaardig. Wel lastig om te beoordelen (leek wel windkracht 6 ofzo).
Burst was niet bijzonder hard, verder wel leuk met al die kleuren. Maar hij staat niet in mijn lijstje met toppers van de avond :wink:

Jwjtuh :bye:

Iemand enig idee welke cake er op het allerlaatst werd geschoten in de finale? Dikke rambak!

Jwtjuh :bye:

Iemand enig idee welke cake er op het allerlaatst werd geschoten in de finale? Dikke rambak!

De ti-rep van Zena is de knalcake met crackling boeketten denk ik. Afgaande op de film heb ik het vermoeden dat The Force ook is geschoten tijdens de finale. Ben er helaas niet bij geweest, maar bij het zien van de beelden kwamen deze 2 cakes als eerste in me op.

De ti-rep van Zena is de knalcake met crackling boeketten denk ik. Afgaande op de film heb ik het vermoeden dat The Force ook is geschoten tijdens de finale. Ben er helaas niet bij geweest, maar bij het zien van de beelden kwamen deze 2 cakes als eerste in me op.

Dacht zelf ook al aan de Ti-Rep ja, lijkt er verdacht veel op. Komt in het echt alleen stukken beter over dan op de productvideo...

Leuke demo leuke finale lekkere broodjes kroket.
Een presetator die alles mooi vondt en teveel zware shag op had.
Boxen tot 100 euro presteerde goed.
Boven de 100 euro vond ik het maar matig en eentonig.

Hierbij ook mijn film van de finale. Productvideo's vind ik niet nodig om te plaatsen aangezien recemonster deze allemaal al geplaatst heeft (en het scheelt mij een berg werk :D)
Mochten er mensen echt om te springen staan, dan wil ik ze wel bewerken en uploaden.

Back
Bovenaan