Demo: Tuincentrum Vechtweelde Maarssen 17 december 2016

Ben benieuwd of er iemand heeft kunnen filmen, ben de gene altijd zeer dankbaar die de demo filmpjes allemaal maken!!
Woon hier in de buurt, maar kon helaas niet die kant opkomen!
Schietlijst zag er goed uit met veel nieuwe producten.

Ben uiteraard ook geweest, het was heel erg druk!
Leuk om te zien, helaas viel de finale wat tegen in vergelijking met voorgaande jaren.

Zaten zeker wat leuke producten tussen!

In de showroom miste ik wel een wat dummies van de Rubro cakeboxen waar ik erg benieuwd naar was (o.a. de transbomber, Event Box Tsunami en Event box Flash of the god's). Ik heb ze niet gezien.

Tip voor volgend jaar, zet het geluid wat harder.... we hebben geen woord van de speaker verstaan....

Steefkaboom zal zeker met een filmpje komen!!
Mooie producten en vooral best veel harde bursts...had ik niet verwacht!

Ben benieuwd of er iemand heeft kunnen filmen, ben de gene altijd zeer dankbaar die de demo filmpjes allemaal maken!!
Woon hier in de buurt, maar kon helaas niet die kant opkomen!
Schietlijst zag er goed uit met veel nieuwe producten.

Ik heb gisteravond mooie producten voorbij zien komen. Het was aardig druk. Een beetje jammer was de finale die liep niet naar behoren. Maar al met al heb ik wel kunnen genieten van wat er de lucht in ging.

Op 1:50 kregen we de singleshots op ons af en op 2:02 stond ik middenin een waaiercake... Verder even de tussenpauze eruit ge-edit :)

Hierbij een heel aantal producten die gisteren geschoten zijn:

Op 1:50 kregen we de singleshots op ons af en op 2:02 stond ik middenin een waaiercake... Verder even de tussenpauze eruit ge-edit :)

Mocht iemand nog een product van de schietlijst graag willen zien laat het even weten dan upload ik die, heb ze allemaal op film staan.

Was een mooie en vooral drukke demo. Complimenten voor de winkel, ziet er goed uit! :wink:

De toppers waren voor mij wel Bang Brothers, Atomic Sisters en Event Imperial Blink.

Haha, hier heb ik 2 foto`s van gemaakt, precies het moment dat het `jullie` kant op komt :

IMG_0947.jpg

IMG_0948.jpg

Ik ben mijn 700D nog aan het uitproberen, dus foto`s zijn nog niet optimaal.

Back
Bovenaan