Demo Rijnsburg 17-12-2016 Mooij Vuurwerk

moontan

VWC lid
Demo Rijnsburg

17 December 2016 Vuurwerk DEMO te Rijnsburg

plaats : Rijnsburg
provincie : Zuid Holland
verkoop punt : De Mooy Tuincentrum
geschoten door : onbekend
waar : naast de winkel Noordwijkerweg 36
tijd : 19.00 uur .
collecties: Vuurwerkmania plus eigen lijn Mooij cake,s

Vanavond heen geweest :)
Er werden alleen Vuurwerkmania cakes geschoten. Ik heb leuke dingen gezien! De organisatie was vanuit Mooij prima geregeld, maar het schietbedrijf Dream Fireworks liet echt steken vallen. Dream schoot elektronisch, maar was nog niet klaar om 19 uur, toen de show zou moeten beginnen. De demo begon dus al 20 minuten te laat. Toen had Dream ook nog eens heel vaak de ontsteker aan de verkeerde kant van de cake geprikt, zodat de cakes vaak met de finale begonnen :bonk:
En het slechtste van alles...de finale was toen nog niet helemaal klaar. Toen de demo klaar was, moest men vijfenveertig minuten (!!!) wachten in de koud, voordat de finale eindelijk kon beginnen. Toen de omroeper riep dat men nog een kwartier moest wachten (dat werd uiteindelijk een half uur), is zeker 90% van de mensen vertrokken. Geen grap.
Uiteindelijk heb ik toch een leuke finale gezien. Lekker cakes pompen :)

Wat een fiasco!! Dan laat het schietbedrijf de organiserende winkel en toeschouwers letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Geen goede reclame en frusterend.

Dit was niet best geregeld nee. Dan ging het voorgaande jaren met simpel fakkelen toch veel beter! Ook zonde dat de Green Tail with Purple Star gewoon helemaal weigerde, en hoe ze het als schietbedrijf voor elkaar kregen bijna elke cake bij de finale aan te steken is me ook een raadsel :bonk:

Back
Bovenaan