Vuurwerkland Steenbergen

Als je wat besteld hebt voor november was het sowieso voorradig. Alles tijdens de laatste freakactie(vuurwerklandfreaks.nl) heb je kans dat je de 2016 versie had besteld die dus niet leverbaar is. Ik ben blij dat ik voor november nog een cruelty besteld heb:D.

Ik heb voor 1 november een cruelty besteld

Check de site zou ik zeggen! O.a. 7% korting op iedere bestelling, bij elke bestelling gratis Shardana Rockets bovenop het gratis vuurwerk wat je zoiezo al krijgt bij je bestelling. 6 superaanbiedingen, onder de bestellingen word er 3x €100,- shoptegoed verloot. Reden genoeg om te bestellen!

Ik probeer deze winkel al enige tijd te bereiken over de cruelty.
Word niet gereageerd op mail en telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken.

Hoop toch met de winkel tot een oplossing te komen of nog beter.. gewoon de cruelty te krijgen:D

Ik probeer deze winkel al enige tijd te bereiken over de cruelty.
Word niet gereageerd op mail en telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken.

Hoop toch met de winkel tot een oplossing te komen of nog beter.. gewoon de cruelty te krijgen:D

Ik heb via facebook messenger bericht van hun gehad, en hun vertelde me dat de cruelty een andere batch uiteraard zo veel mogelijk uitgeleverd gaat worden, er is een kans aanwezig dat je of een cake uit de CT geleverd krijg of een vervangend product maar dan zullen ze contact met je opnemen !!

Dat vind ik ook weer zo'n vaag verhaal, ze gaan dan om 1 cake te vervangen een cake uit een cakebox halen waardoor die hele cakebox onverkoopbaar wordt?

Dat vind ik ook weer zo'n vaag verhaal, ze gaan dan om 1 cake te vervangen een cake uit een cakebox halen waardoor die hele cakebox onverkoopbaar wordt?

Kwalitatief gezien zal er weinig in de buurt van de Cruelty komen, dan zit je al snel aan een cake uit de Cruel Traction. De keuze om die uit te leveren is dan zeker niet gek. Je koopt de Cruelty voor de salvo's en grote uitwerkingen. De Cruel Traction heeft die ook. En dat een winkel straks met een halve cakebox zit zal jou niets moeten uitmaken toch, dat is de keuze van de winkel om jou tevreden te kunnen stellen.

Die halve cakebox (5/6e) wordt gewoon in de losse verkoop verkocht als prijsstunter. Die cakes krijg je wel verkocht voor 30 euro per stuk in de losse verkoop, gezien het gros van de 500 grammers a 50 euro per stuk worden verkocht tijdens de verkoopdagen.

Kwalitatief gezien zal er weinig in de buurt van de Cruelty komen, dan zit je al snel aan een cake uit de Cruel Traction. De keuze om die uit te leveren is dan zeker niet gek. Je koopt de Cruelty voor de salvo's en grote uitwerkingen. De Cruel Traction heeft die ook. En dat een winkel straks met een halve cakebox zit zal jou niets moeten uitmaken toch, dat is de keuze van de winkel om jou tevreden te kunnen stellen.

Het maakt mij niks uit, maar het is zeker geen slimme zet. Tenzij het mogelijk is om de rest los te verkopen, dan maakt het vrij weinig uit.

Als jullie die cakes los gaan verkopen ( filiaal Rotterdam ) geef mij maar een berichtje dan.

Ik heb via facebook messenger bericht van hun gehad, en hun vertelde me dat de cruelty een andere batch uiteraard zo veel mogelijk uitgeleverd gaat worden, er is een kans aanwezig dat je of een cake uit de CT geleverd krijg of een vervangend product maar dan zullen ze contact met je opnemen !!

facebook messenger.. kom op zeg.. reageer op je mails of neem je telefoon op.

Ben daarnet langs gegaan in de winkel. Babbeltje gedaan over de Cruelty. Uitkomst daarvan lijkt toch te zijn dat er een aantal een cake uit de cruel traction zullen krijgen omdat vuurwerkland niet alle bestelde Cruelty binnen krijgen. Dit omdat wolff dit aanbiedt als enige optie en er verder geen artikel is wat in de buurt komt van de Cruelty. Mij lijkt dit een prima alternatief. Zeker gezien het effect alleen anders is, rest is natuurlijk hetzelfde.

Dus als je eerder dit jaar de Cruelty hebt besteld zul je deze nog wel ontvangen, maar alles wat besteld is in de freakactie en daarna zal een cake uit de CT worden?
En hoe zit het met de Crank?

Inderdaad heb ook al heel veel mails gestuurd kreeg geen antwoord, telefoonnummer lijkt niet te bestaan dus toen enige optie was de facebook messenger en daar reageerde ze heel snel op

Bij mij werd er wel gereageerd via de mail. Ik denk dat ze het gewoon druk hebben.

Back
Bovenaan