Cruel Traction

crualtractionvc.jpg

Heb de crual traction voor het eerst dit jaar.
Meegenonmen in baarle bij loots ook voor €99
Die was in de aanbieding daar in Nov/Okt.

Is het ook nog van belang om te vragen welke versie winkels verkopen ? Die van dit jaar of vorig jaar en eventuele omlabeling wat betreft de kwaliteit ?

Toch ook maar besteld, nooit gehad maar na 85 pagina's over het product weet ik wel zeker een dikke bak te hebben hiermee:p. Ben zo benieuwd:D.

De spreiding van de effecten blijft toch indrukwekkend en daarmee blijft dit een magistrale box! Ik ben echt benieuwd wat de box van 2016 gaat worden! Dit in verband met zware concurrentie van de Visions of Ecstasy (Spectacle Show-120)!

Filmpje demo RVH!

Gelukkig heb jij wel goed zicht gehad ondanks de dikke rook haha.

Het was een erg mooie om te zien maar als ik moet vergelijken vond ik de Solar 100 en ook de Spectacle 150 van Evolution zeker een geduchte concurrent, persoonlijk nog mooier dan deze.

Ik heb er een besteld dit jaar, maar twijfel toch of ik hem wel moet doorlonten... Komt hij als je hem los afsteekt ook goed tot zijn recht? :)

Ik heb er een besteld dit jaar, maar twijfel toch of ik hem wel moet doorlonten... Komt hij als je hem los afsteekt ook goed tot zijn recht? :)

Ga er maar van uit van wel hoor! Alleen zou ik wel rekening houden met de individuele tempo's van de cakes! Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het dan te snel vinden gaan.

Gaat er om spannen ind, de salvos van de vision of ecstacy vind ik toch iets dikker en die heeft ook meer variatie en duurt wat langer door ook de afwisseling kwa tempo. Maar de constante ramende salvos van de CT blijven vet.

Back
Bovenaan