Om heel eerlijk te zijn, ik ben de afgelopen jaren meerdere keren bij Orthen geweest, ook toen het 'stokje' nog niet was overgedragen, heb bestellingen gedaan al in het voorjaar, die nog in de bunker zouden liggen en heb nog niet meegemaakt dat ik al de bestelde producten heb gekregen.
Hoewel het wel opgelost wordt, is het niet hetgene wat je besteld hebt.
Dit is precies mijn ervaring, en jouw reactie daarop is precies zoals de mijne.
Ik begrijp best dat er soms artikelen niet geleverd kunnen worden, of verkeerd geleverd worden, ontbreken, of wat dan ook. Wij freaks bestellen vaak knappe hoeveelheden, dus dan is een foutje snel gemaakt.
De reden dat ik ben afgehaakt is het feit dat er ieder jaar weer voor meerdere artikelen vervangers werden meegegeven zonder dat bij aflevering te vermelden. Dat kan gewoon niet!
Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik een paar jaar geleden in de outlet 8 goudfonteinen had besteld. Daarvan heb ik er toen 2 gekregen, en die waren ongevraagd aangevuld met 6 waardeloze zilverfonteinen, omdat de goudfonteinen op waren?! Of 5 pakken Kung Fu in plaats van 2 pakken Big Shots. Dat soort dingen.
Freaks willen dat niet, die kiezen óók in een outlet bewust voor bepaalde producten, en willen geen vervangers. En al helemaal niet ongevraagd of onvermeld. En ze zitten ook niet te wachten op alle consternatie die ontstaat als ze erachter moeten komen in een overvolle winkel, of erger nog, 100 kilometer verderop, thuis, als ze hun auto staan uit te laden om zo snel mogelijk te kunnen beginnen aan hun volgende trip, naar de andere kant van het land.
Omdat dit geen incidenten waren, maar ieder jaar terugkerend gedoe, kom ik inmiddels ook al twee jaar niet meer in Orthen. En blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Jammer....