Vuurwerk Orthen

Hier vandaag ook geweest, voor het eerst, echt een topzaak, alles goed geregeld. Hele mooie showroom, gezellige mensen daar, genoeg keus. Die dummys van Evolution zien er zeer gelikt uit, mooie labels.
Bij mijn bestelling waren 2 vervangers, maar is niet erg, kan gebeuren. Zelfs nog een cake extra gekregen, waarvoor dank!

Bedankt voor de hulp en fijne jaarwisseling!

Deel van de bestelling
attachment.php

:handsup:

Heb 6 artikelen vervangen gekregen omdat het op was(? - ben ermee akkoord gegaan) en een namaak Cruel Traction meegekregen(thuis de ijzeren behuizing losgeknipt en ontdekte dat er Katan op de potten stond), dacht toch echt dat ik vroeg genoeg besteld had(eerste week November). Zal wel komen doordat ik niet uit de buurt kom, maar van een eind weg. Iemand anders hier ook ervaringen mee gehad? Kan het begrijpen als het op is, maar houd die nep artikelen en geef mij een andere keus of mijn geld terug. Dit is mijn 2e/3e keer bij jullie(voorheen zonder problemen) en tevens mijn laatste vanwege het "Cruel Traction" gebeuren. Spijtig...

Heb 6 artikelen vervangen gekregen omdat het op was(? - ben ermee akkoord gegaan) en een namaak Cruel Traction meegekregen(thuis de ijzeren behuizing losgeknipt en ontdekte dat er Katan op de potten stond), dacht toch echt dat ik vroeg genoeg besteld had(eerste week November). Zal wel komen doordat ik niet uit de buurt kom, maar van een eind weg. Iemand anders hier ook ervaringen mee gehad? Kan het begrijpen als het op is, maar houd die nep artikelen en geef mij een andere keus of mijn geld terug. Dit is mijn 2e/3e keer bij jullie(voorheen zonder problemen) en tevens mijn laatste vanwege het "Cruel Traction" gebeuren. Spijtig...

Full Traction kreeg je mee zeker? Slap aftreksel van idd...

Beetje vreemd dat ze je die gare namaak full traction meegeven.Jij blijft dan nog vrij rustig maar zou woest worden lol. :p

Dit jaar naar orthen geweest speciaal voor de Cruel Traction (je voelt hem al aankomen). Doordat ik de naam orthen vaak langs zag komen op het forum leek het mij ook wel eens leuk hier langs te gaan. Op de freaksite kwam ik ook wat leuke aanbiedingen tegen waaronder de cruelty waardoor ik het niet kon laten deze met nog wat los spul te bestellen. Op de 29ste hier in de ochtend langs geweest, erg leuke winkel met veel dummies. Echter waren de twee producten waarvooor ik juist kwam niet aanwezig terwijl ik dit toch ruim op tijd besteld had. Dit is dan toch wel een teleurstelling. Voor de CT de rage gekregen die uiteindelijk een sterke vervanger is gebleken. Voor de cruelty mijn geld terug gevraagd, daar ik geen echte vervanger ken, wat ik netjes in contanten terug kreeg. after all, netjes opgelost door vriendelijk personeel, maar maak je als winkel alsjeblieft hard zodat bestelde producten werkelijk op afhaaltijdstip aanwezig zijn in de bunker dan wel dit op tijd gecommuniceerd wordt met de klant om teleurstellingen na een lange rit te voorkomen. Ik snap dat met late leveringen en slechte communicatie vanuit de leverancier het lastig rekenen is, maar ik ken winkels die het wel ieder jaar weer voor elkaar krijgen alles uit te leveren en dit zijn meestal bestellingen met een grotere omvang. Dit komt misschien kritisch over maar ik hoop dat orthen hier van kan leren.

Bij mij precies hetzelfde. had begin december besteld en woon niet echt ver van Orthen vandaan!

Beetje vreemd dat ze je die gare namaak full traction meegeven.Jij blijft dan nog vrij rustig maar zou woest worden lol. :p

Ik zou daar ook echt niet mee akkoord gaan Cruel traction is de topper op de Nederlandse markt die je juist daarom besteld... al het andere wat je mee krijgt in plaats van de CT moet je niet willen!

Ja, mij Event Immortal Gold van Rubro was de Immortal Special van Katan.
Ik kwam er alleen achter toen een mede vuurwerkliefhebber ook dit blok had gekregen in plaats van.
Een beetje jammer want in de winkel is er niks tegen mij gezegd.

Dat ik een Rage gekregen heb in plaats van een Cruell Traction uit 2014, daar kan ik nog overheen komen.
Maar dat ik een Katan kopie krijg van een Rubro blok, dan heb ik laat maar.

Zal hier maar even reageren.
Uit eindelijk is het niet aan mij of ander personeel... Maar voel me erg klote en geschokt.
Ik zelf ben werkzaam geweest achter de schermen.
Er waren genoeg Rages besteld als vervanger voor de liefhebbers.
Deze zijn zelfs afgenummerd.
Des ondanks zijn er de fulltraction blijkbaar uitgelevert.
Ook de imortal gold special is uitgelevert inplaats van de imortal gold.
Gelukkig is/was dit een goede vervanger.
Ik heb deze ook aan Sigaarman uitgelevert.
Maar door de hectiek vergeten te zeggen dat het om de special ging.
Mocht je echt ontevreden zijn stuur dan een mail na Orthen. Hopelijk komen ze met een oplossing.

Uiteraard is dit nu door gespeeld na Gilbert.
Of hij er iets mee doet is aan hem.
Maar ik schaam me gewoon bijna om te zeggen dat ik daar aan het werk ben geweest.

Beetje jammer!!.
Namens mij mijn excusses aan alle liefhebbers.
Uiteraard is het niet aan mij om dit te doen.
Maar doe het toch omdat ik dit zeer klote vind.

Het siert je 3xh dat je reageert terwijl je er geen schuld aan hebt maar wel mee leeft en voelt hoe de gedupeerden zich voelen, gevoelt hebben.

Wij zijn ook nog even langsgegaan voor wat Evolution producten. Relaxte sfeer, ruime showroom en de ruimte om rustig je vuurwerk uit te zoeken en op te schrijven.

Helaas lees ik hier toch een flink gedoe, veel ontevreden mensen helaas terwijl het bij velen ook goed is gegaan danwel goed opgelost. Omtrent de uitlevering van slechte alternatieven / namaak zou het fijn zijn als er een officiële reactie komt om het allemaal helder te hebben waarom dit gedaan is.

Maar ik schaam me gewoon bijna om te zeggen dat ik daar aan het werk ben geweest.

Beetje jammer!!.
Namens mij mijn excusses aan alle liefhebbers.
Uiteraard is het niet aan mij om dit te doen.
Maar doe het toch omdat ik dit zeer klote vind.

Ik snap dat je het vervelend vind voor de mede-liefhebbers, maar jij hebt hier de besluiten niet over gemaakt. Om nou te verkondigen dat je je schaamt dat je er gewerkt hebt, vind ik nogal wat zo via een forum. :rolleyes::wink:

Schamen niet.
Meer een achaamte gevoel naar de liefhebbers!.
Ik weet zelf hoe vervelend het is om andere producten te krijgen dan besteld.
Ik ben tenslotte ook liefhebber!
Ik wil enkel langs deze weg me steun betuigen en excusses aanbieden.
Is puur een gevoel en een mede leve..
En het lucht enorm op!!.
Want op dit forum berijk ik precies de mensen die ik wil berijken.
En ik werk met plezier bij orthen!
Maar vind het erg om te lezen dat er velen er een bittere smaak aan over hebben gehouden!

Zoals iedereen inmiddels wel weet heb ik 8 jaar met erg veel plezier veel dingen geregeld voor Orthen.
En zoals reeds eerder verkondigt heb ik nagenoeg alle werkzaamheden moeten laten vallen wegens het succes van Evolution.
Ik heb een aantal zeer enthousiaste liefhebbers naar de winkel kunnen trekken waaronder 3xh.
Allemaal stuk voor stuk hebben ze flink werk verzet.
Natuurlijk is het ook een beetje af tasten als men het stokje geheel overneemt en is natuurlijk niet alles aan de winkel af te rekenen.
Want onder levering of niet levering van items kan een winkel weinig aan doen.

gr
Marchel

Dat klopt Marchel, maar ga niet op 16 mei zogenaamd bunker voorraad verkopen, waar ook redelijk dik voor betaald is. En kom dan op de 3 dagen vertellen ooh uw 4 immortal golds zijn er niet. Dat is gewoon niet de waarheid vertellen op 16 mei. En dan kan er door mede liefhebbers gezegd worden, ja maar ze kwamen tegemoet met mooie andere dingen. Daar kies ik niet voor als ik zo vroeg bestel. Ik vind het echt zo jammer, het gaat niet over een paar grondbloemen tenslotte. Dit is niet tegen jou bedoeld overigens, ik weet dat je het druk genoeg hebt met evolution, maar ik hoop dat je snap waarom ik hier erg van baalde.

Om heel eerlijk te zijn, ik ben de afgelopen jaren meerdere keren bij Orthen geweest, ook toen het 'stokje' nog niet was overgedragen, heb bestellingen gedaan al in het voorjaar, die nog in de bunker zouden liggen en heb nog niet meegemaakt dat ik al de bestelde producten heb gekregen.
Hoewel het wel opgelost wordt, is het niet hetgene wat je besteld hebt.

Bijvoorbeeld de hummer vitali besteld, daar is eigenlijk al niet echt een vervanger voor, dus als die in de bunker zou liggen en hij is onderdeel van je show, dan baal je als een stekker als ie er niet is.

Als ik de verhalen zo lees, ook afgelopen jaren, lijkt dit meer regel dan uitzondering.
Ik vind het discutabel om dit op niet leveren van de importeur af te schuiven. Ik ben dit jaar 8 bedrijven afgeweest, over alles 100% geleverd. Geen vervangers, gewoon alles wat ik besteld heb, was geleverd.
Het probleem lijkt me dan ook ergens anders te zitten.
Ik heb voor mezelf vorig jaar besloten, hoe de prijs ook is, niet meer hierheen te gaan.
Jammer, het is redelijk in de buurt, goed assortiment, leuke winkel, maar voor mij is het het net niet helaas.

Ik had geen problemen met deze winkel, alles was er en de spullen waren in goede staat en stonden al klaar toen ik binnem kwam.

Enige verbeterpuntje dat ik kan noemen was dat ik zelf moest vragen om samen de bestelling te controleren, ik zie dat initiatief liever van de verkoper komen.

Verder een leuke winkel met een mooi assortiment

Om heel eerlijk te zijn, ik ben de afgelopen jaren meerdere keren bij Orthen geweest, ook toen het 'stokje' nog niet was overgedragen, heb bestellingen gedaan al in het voorjaar, die nog in de bunker zouden liggen en heb nog niet meegemaakt dat ik al de bestelde producten heb gekregen.
Hoewel het wel opgelost wordt, is het niet hetgene wat je besteld hebt.

Dit is precies mijn ervaring, en jouw reactie daarop is precies zoals de mijne.
Ik begrijp best dat er soms artikelen niet geleverd kunnen worden, of verkeerd geleverd worden, ontbreken, of wat dan ook. Wij freaks bestellen vaak knappe hoeveelheden, dus dan is een foutje snel gemaakt.
De reden dat ik ben afgehaakt is het feit dat er ieder jaar weer voor meerdere artikelen vervangers werden meegegeven zonder dat bij aflevering te vermelden. Dat kan gewoon niet!
Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik een paar jaar geleden in de outlet 8 goudfonteinen had besteld. Daarvan heb ik er toen 2 gekregen, en die waren ongevraagd aangevuld met 6 waardeloze zilverfonteinen, omdat de goudfonteinen op waren?! Of 5 pakken Kung Fu in plaats van 2 pakken Big Shots. Dat soort dingen.

Freaks willen dat niet, die kiezen óók in een outlet bewust voor bepaalde producten, en willen geen vervangers. En al helemaal niet ongevraagd of onvermeld. En ze zitten ook niet te wachten op alle consternatie die ontstaat als ze erachter moeten komen in een overvolle winkel, of erger nog, 100 kilometer verderop, thuis, als ze hun auto staan uit te laden om zo snel mogelijk te kunnen beginnen aan hun volgende trip, naar de andere kant van het land.

Omdat dit geen incidenten waren, maar ieder jaar terugkerend gedoe, kom ik inmiddels ook al twee jaar niet meer in Orthen. En blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Jammer....

Blijf het opvallend vinden dat sommigen herhaaldelijk vervelende ervaringen met Orthen hebben gehad. Kom er al jaren en heb nog nooit een vervangend artikel ontvangen of een niet volledige bestelling uitgeleverd gekregen. Verder goede service en vriendelijke mensen. In dat opzicht ben ik dus, blijkbaar als een van de weinigen(?), gewoon nog steeds erg positief over deze winkel.

Even kijken hoe eea gaat lopen dit jaar, maar als men besluit weer een freakactie te verzinnen ben ik er zeer waarschijnlijk toch weer bij.

Back
Bovenaan