Valk Vuurwerk Nijverdal

oordeel jury: 9
Zeer goed
Gewicht per bol: 98 gram
Prijs per bol: € 0,90
Aanbieding: 10 voor 8,00
Vet percentage: 8,54
Conclusie: Lekker van Lorkeers is de hoogst geklasseerde bakker van oostelijk Nederland! Ook hier een oliebol waarover je alleen met lof kunt spreken. Ga niet zelf bakken, gewoon even langs gaan.

Knecht van de destijds bakker heeft de zaak overgenomen. Heet nu Lorkeers brood- en banketbakkerij.

Afijn, die zijn pas rond een uur of 8/9 Open... Ze verkopen dan inderdaad wel verse oliebollen. Dat wordt dus gewoon eigen eten meenemen.

Morgenvroeg 06:00 ben ik bij Valk. Ben te herkennen aan een paarse Stone Island jas en een redelijk nieuwe Skoda Octavia. Spreek me gerust aan, leuk om eens een keer meer leden van VWC te leren kennen :D

Morgenvroeg 06:00 ben ik bij Valk. Ben te herkennen aan een paarse Stone Island jas en een redelijk nieuwe Skoda Octavia. Spreek me gerust aan, leuk om eens een keer meer leden van VWC te leren kennen :D

Zag je lopen met de hardstyle box ;) bruine schoenen en paarse stone island jasje.

zo, net 3 kwartier terug.
(kerel met zwarte nickelson pet en piercings:P)
bij de karton verkoop was er voor mij iemand waarbij de bestelling niet klopte,
toen was ik aan de beurt, en ik kreeg een totaal ander bestelling...
nr 69 terwijl ik nr 66 had.
goed dat ik ter plekke ff die zak open deed, anders had ik + diegene van nummer 69 een probleem gehad.
ah fijn, kan gebeuren.
toen naar de fietsenwinkel gelopen en ik had 2 briefjes.
1 met een grote bestelling en 1 met 2x valk ti thunder.
buiten gechecked en in de zak van de 2x ti thunder zat er maar 1 in...
elk jaar klopt er wel iets niet bij mn bestellingen, en ik vraag mij af WAAROM dat systematisch toch ieder jaar weer gebeurt...
en ik heb nog nooit gehad dat ze iets te veel er in hadden gedaan.

zo, net 3 kwartier terug.
(kerel met zwarte nickelson pet en piercings:P)
bij de karton verkoop was er voor mij iemand waarbij de bestelling niet klopte,
toen was ik aan de beurt, en ik kreeg een totaal ander bestelling...
nr 69 terwijl ik nr 66 had.
goed dat ik ter plekke ff die zak open deed, anders had ik + diegene van nummer 69 een probleem gehad.
ah fijn, kan gebeuren.
toen naar de fietsenwinkel gelopen en ik had 2 briefjes.
1 met een grote bestelling en 1 met 2x valk ti thunder.
buiten gechecked en in de zak van de 2x ti thunder zat er maar 1 in...
elk jaar klopt er wel iets niet bij mn bestellingen, en ik vraag mij af WAAROM dat systematisch toch ieder jaar weer gebeurt...
en ik heb nog nooit gehad dat ze iets te veel er in hadden gedaan.

Dat kon ik nog weleens zijn, bordeaux trui met donkerblauwe jas?
Ik kom met 3 bonnen, waarvan er op 1 staat de Valk TI thunder en op een andere ook 1x Valk Ti Thunder. Zegt die jongen, bestelling is klaar fijne jaarwisseling; ik kijk hem aan en nergens een valk ti Thunder te bekennen? 1 product op een lijst en nog steeds gaat het fout:bonk:

Uiteindelijk goed gekomen

Oliebollen aan de overkant waren verdomd lekker! Bestelling aanvankelijk niet helemaal compleet, maar daar ben je uiteindelijk zelf bij. Nog steeds erg blij met vorm karton Valk Big 19. Kan er nu vier in de kofferbak kwijt, van de Wolff-versie eerder maar twee.

Vanochtend ook weer naar Valk geweest. Producten en prijzen zijn echt top, maar verder.... ik mis echt de vuurwerkbeleving. medewerkers hebben bijna of geen kennis van de producten en ook de sfeer in de winkel vond ik niet heel geweldig.

( is puur mijn mening, iedereen kan die anders ervaren)

Dat kon ik nog weleens zijn, bordeaux trui met donkerblauwe jas?
Ik kom met 3 bonnen, waarvan er op 1 staat de Valk TI thunder en op een andere ook 1x Valk Ti Thunder. Zegt die jongen, bestelling is klaar fijne jaarwisseling; ik kijk hem aan en nergens een valk ti Thunder te bekennen? 1 product op een lijst en nog steeds gaat het fout:bonk:

Uiteindelijk goed gekomen

nope, ik had het over mijzelf;)
bij jou is precies hetzelfde dus fout gegaan...

Ook bij mij klopte niet alles. Bij vuurwerk per doos wat vervangende producten waar ik thuis pas achter kwam. Op zich maakt het me weinig uit al baal ik wel een beetje dat ik nu geen Unukalhai heb.

Bij de gewone verkoop bleek de magnus maximum er niet. Daar kreeg ik uiteindelijk de red aura W-shape van rubro voor als vervanger. Lijkt me een prima deal.

Aardige mensen en goede service. Wel behoorlijk wat foutjes met de bestellingen, gewoon even controleren dan is er niks aan de hand.

Mijn bestelling was prima in orde.
Alleen bij de BIG 19 was er in China een inpakfoutje gemaakt, normaal zijn alle potten dubbel, maar nu had ik 4 x Achilles Stardust en geen enkele Oracle Deep Space. Ff gebeld met de winkel en de 2 exemplaren Achilles Stardust welke ik teveel had kon ik in de winkel zo omruilen voor 2 Oracle Deep Space versies. Prima opgelost.

Bij bestellingen is het overigens sowieso altijd raadzaam even te controleren of je alles er bij hebt zitten. Gezien de hoeveelheden die er uitgeleverd worden kan ik mij enigszins voorstellen dat er hier en daar wat mis gaat.

Mijn bestelling was prima in orde.
Alleen bij de BIG 19 was er in China een inpakfoutje gemaakt, normaal zijn alle potten dubbel, maar nu had ik 4 x Achilles Stardust en geen enkele Oracle Deep Space. Ff gebeld met de winkel en de 2 exemplaren Achilles Stardust welke ik teveel had kon ik in de winkel zo omruilen voor 2 Oracle Deep Space versies. Prima opgelost.

Bij bestellingen is het overigens sowieso altijd raadzaam even te controleren of je alles er bij hebt zitten. Gezien de hoeveelheden die er uitgeleverd worden kan ik mij enigszins voorstellen dat er hier en daar wat mis gaat.

Nouja, ik ga niet de kooi eraf knippen voor de winkel om te kijken of alle potten er wel in zitten. Wel controleer ik de losse potten.

Vanochtend ook weer naar Valk geweest. Producten en prijzen zijn echt top, maar verder.... ik mis echt de vuurwerkbeleving. medewerkers hebben bijna of geen kennis van de producten en ook de sfeer in de winkel vond ik niet heel geweldig.

( is puur mijn mening, iedereen kan die anders ervaren)

Zo ervaar ik het ook inderdaad.. Goede prijzen en mooie collectie maar voor de rest

Back
Bovenaan