Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Twijfel wat ik moet bestellen. Zoek een cakebox voor ongeveer €70. In eerste instantie zat ik te denken aan de donnerblitz van zena, maar zit te twijfelen of er niet iets mooiers is voor hetzelfde geld. Iemand een suggestie? Mvg darjon

Twijfel wat ik moet bestellen. Zoek een cakebox voor ongeveer €70. In eerste instantie zat ik te denken aan de donnerblitz van zena, maar zit te twijfelen of er niet iets mooiers is voor hetzelfde geld. Iemand een suggestie? Mvg darjon

Donnerblitz is een leuk artikel, 1 jaar gehad, maar het is de vraag of hij daadwerkelijk die 70,- waard is?

Oke, dat wist ik niet. Heb jij nog een tip voor mij: Ik zoek een leuke cake van rond de 25à 30 euro van rubro. Ook zoek ik een cakebox van rubro(prijs maakt niet uit) van goede kwLiteit.

Kijk naar de 4 seasons, immortal gold en 6 elements. De betere bakken als je het mij vraagt.

Tsja geen idee. Vorig jaar wel ervaring gehad met de burn-it lijn (big five en total event), en was daar opzich wel tevreden over maar als er voor het zelfde geld iets te krijgen wat net wat beter is heb ik dat natuulijk liever.

sja geen idee. Vorig jaar wel ervaring gehad met de burn-it lijn (big five en total event), en was daar opzich wel tevreden over maar als er voor het zelfde geld iets te krijgen wat net wat beter is heb ik dat natuulijk liever.

sja geen idee. Vorig jaar wel ervaring gehad met de burn-it lijn (big five en total event), en was daar opzich wel tevreden over maar als er voor het zelfde geld iets te krijgen wat net wat beter is heb ik dat natuulijk liever.

Zena triumph is ook wel vet! Krijg je er nog een mcwhistle bij.

Als je bereid bent iets bij te leggen zou ik voor de zena mayhem gaan. Prachtige box

Heb nog ongeveer een budget van €80,-

Heb het volgende lijstje ervan gemaakt, maar ik wil er eigenlijk ook de Zena NR.1 en de Pyro's Delight bij :p
Dus hulp AUB:

Willow time €30,-
Rubro Ghost Protocol €20,-
Rubro Split Decision €20,-
Royal Fireworks Mystery Flowers €13,-

Totaal; €83,-

Weet niet of het iets uitmaakt, maar hier wat ik al krijg:
Zena Jawbreaker series
Wolff Stars over Paris
Rubro Daisy Beam

Alvast bedankt!

Heb nog ongeveer een budget van €80,-

Heb het volgende lijstje ervan gemaakt, maar ik wil er eigenlijk ook de Zena NR.1 en de Pyro's Delight bij :p
Dus hulp AUB:

Willow time €30,-
Rubro Ghost Protocol €20,-
Rubro Split Decision €20,-
Royal Fireworks Mystery Flowers €13,-

Totaal; €83,-

Weet niet of het iets uitmaakt, maar hier wat ik al krijg:
Zena Jawbreaker series
Wolff Stars over Paris
Rubro Daisy Beam

Alvast bedankt!

Zou zelf de ghost protocol omwisselen voor de pyro d of de zena nr.1 Verder een mooi lijstje

Iemand een tip voor een goedkoop pakketje voor wat aanrommelen in de vooravond? Denk dan aan een tientje of twee.

En de pakketjes van bijvoorbeeld de Aldi. Verwacht helaas dat die uitverkocht zijn nu maar anders voor volgend jaar. Erg leuke vulkaanfonteintjes en knetterlinten.

Back
Bovenaan