Aldi Nederland

Ik dacht gister ga na het werk toch nog even langs was die al dicht om kwart over 6:bonk:

Zojuist tot de conclusie gekomen dat de ratellinten van dit jaar beduidend minder is dan hetgeen vorig jaar te verkrijgen was. Zie voor de vergelijksfoto hieronder:

20151220_141643.jpg

Welgeteld bevat de 2015 versie 39 knetters en de 2014 versie 106 knetters.

Kortom, ze kosten meer dan vorig jaar, zijn kleiner en bevatten minder knetters.

Zojuist tot de conclusie gekomen dat de ratellinten van dit jaar beduidend minder is dan hetgeen vorig jaar te verkrijgen was. Zie voor de vergelijksfoto hieronder:

Bekijk bijlage 25931

Kortom, ze kosten meer dan vorig jaar, zijn kleiner en bevatten minder knetters.

Als dit waar is is het een vrij vieze streek

Ik telde er 90. Lol knetters tellen op een zondag :bonk:

In die ballen zitten er nog veel minder, zelfde prijs.. dacht ik.

Bekijk bijlage 25931

Oei, dat zou wel een hele slechte zaak zijn, hiermee snijdt de Aldi zichzelf enkel in de vingers voor de komende jaren. Het enige wat ik me kan bedenken wat de Aldi/Lesli vrij pleit, is dat het anders niet door de Cat 1 keuring was gekomen. Ik heb hier menigmaal gelezen dat de 2014 versie vrij hard knalde.

Ik heb s 2 van die linten aan elkaar geplakt. Mooi man. Was wel Spannend. :p 1 van een webshop. Die van de aldi ging beduidend harder.

20151219_100900.jpg

Ook maar weer wat gehaald.
Was allemaal redelijk snel foetsie hier in gorinchem.

Blijft prima spul. Vorig jaar een zooitje knetterlinten fonteinen en cracklingballs afgestoken met het zoontje van mn maat en die heeft zich net als ik zich er prima mee vermaakt.

Vooral die knetterlintjes zijn toffe dingen.

Ik kon het toch niet laten om nog een doosje linten te halen, en door de goede berichten een fonteinenmix.

Inmiddels al heerlijk aan mijn knetter mat project bezig!
image.jpg

Back
Bovenaan