Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geweldig mooi filmpje.
Dit korte stukje maakt tog echt al heel wat indruk, moet je na gaan zo'n hele show.
Hier worden heel wat salute's in 3 minuten weg geschoten.
Vraag: Wordt hier van klein naar groter kaliber geschoten?
Wat een geweldig mooi filmpje.
Dit korte stukje maakt tog echt al heel wat indruk, moet je na gaan zo'n hele show.
Hier worden heel wat salute's in 3 minuten weg geschoten.
Vraag: Wordt hier van klein naar groter kaliber geschoten?
Stonden jullie er dicht op en konden jullie de grote bommen "voelen"?
Ik ben er dit jaar ook bij
Lijkt me echt een enorme ''qlimax'' om die flinke cylinders van dichtbij te bekijken
![]()
Ik ben er dit jaar ook voor het eerst bij in Adelfia. Na de mascleta aan het strand van Parente tijdens fallas hebben we gelijk bij thuiskomst de tickets gekocht en hotel geboekt. Ik kijk al uit na de vele dag en avonds-shows!
Bart, jij gaat met Pyro-D en Tukker 1978 toch?
In welk hotel verblijven jullie?
Gaan jullie net als in Valencia weer fietsend naar de shows?![]()
Haha, Pyro.D die gaat met ons mee maar Tukker1978 niet dat moet Crissie81 zijn. Wij zitten in Hotel Villa Pirotta, dat ligt in het dorpje Sannicandro Di Bari op 5 km afsand van Adelfia. We gaan dit keer in stijl, dus we gaan een leuke auto huren.
Heb er al enorme zin in en we gaan elkaar weer zien daar! tot volgende week in Geel.
Gr Bart
Hallo ik en Martijn (triple x)zijn dit jaar ook aanwezig in Adelfia we gaan van 8 tot 12 november.
mooi vooruitzicht dacht ik toch![]()
gezellig Chris en Martijn, word genieten daar
kampvuurtje aan, drankje erbij en super vuurwerk... wat wil je nog meer?
Enigste nadeel is de temperatuur daar![]()
nou is bij mij ook de uitnodiging gevallen, en ik moet zeggen, never been in italy before! klinkt wel erg aantrekkelijk...