Mega Maxi [Uitloop]

Ik twijfel nog erg. Vind het een erg mooie cake, maar er zitten hier vrij weinig dealers in de omgeving en dat zorgt ervoor dat it's mine ook weer een hele goede optie is....

Is de versie die tot nu toe op de demo's is geschoten het waard om een uur in de auto te zitten?

Die 2013 gezien en die was inderdaad minder dan wat nu dit jaar op demo's wordt vertoond alszijnde 2014 vwrsie

Ik heb deze dit jaar gehad. Een echt WoW effect, zelfde zoals op de film. Wat een Mega Bak, volgend jaar weer. Op de doos lijk ik een 2012 versie te hebben gehad (vanuit Ano). Wat een kracht zat er achter die crackling tails zeg. Hierna heb ik de New Moon van Royal geschoten. Dat is echt top!

Wat een beest is dit zeg. Bij het ophalen hadden ze hem in een tas gedaan, toen ik hem eruit wou halen vroeg ik me af hoe ze hem er ooit ingekregen hebben. Heb de tas open moeten scheuren wat een flinke joekel is dit!

Qua effect geweldig! Gaat lekker heerlijk snel, mooie felle kleuren. Vind deze een stuk beter als de Mega Mini.

Op de Facebook pagina van China Red staat een filmpje van een productie test van de Mega Maxi. Blijft een topper.

Staat op de lijst. Pre-finale, vervolgd door New Moon (Royal) en Green tail prullen star with Green (Vuurwerkmania). Wordt weer gezellig in de straat:)

Staat hier ook nog altijd op de verlanglijst als prefinale (voor 2x Final Fate) maar de prijs hè...wel meer spektakel dan goedkopere It's Mine en wat meer gecontroleerd/goedkoper/kleurrijker dan Cross (die is écht te gortig qua prijs)...hopen dat de eindejaarsbonus meevalt :D

Richardus, ik vind van alle cakes die dit effect hebben de mega maxi toch wel het beste. (cross is heel erg duur, it's mine te weinig shots) en eigenlijk zitten ze alle te laag op tempo om het echt gaaf te maken.

Iemand deze ergens in de aanbieding gezien? Of met een mooie gratis cake? Vind hem namelijk net ff te duur. Voor 40 euro zou ik hem meteen halen...

Intratuin Apeldoorn is hij 59,50 en kan je voor 20% van het totaalbedrag iets uitzoeken uit de webshop.

Super! Eens het vele geld voor neergeteld en helemaal waard. Had de 2015 versie en die liep 100% perfect soepel incl. de 3 beukende eindsalvo's. Prachtbak die veel reacties opleverde.

Ik had deze gewonnen met de China Red prijsvraag, Hij was super! Ik zou hem niet zelf hebben besteld puur omdat deze cake te snel gaat voor de prijs...

EINDELIJK had ik deze! Al jaren op het oog, maar nu eindelijk eens echt gekocht.
En hij was dik, héél dik! Ben fan van dit effect en hij voldeed perfect, die gaat er vast nog vaker komen als ie deze kwaliteit blijft houden.

Was weer heerlijk dit jaar! Erg duur, maar wel een toppertje. Heerlijke pre-finale:) Eerst Return of the Phoenix (4 cakes, 3 tegelijk), Mega Maxi, New Moon (Royal) en Green tail purple star with green (Vuurwerkmania) erna geschoten. Was mega:)

Back
Bovenaan