Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig spel! Geniet er met volle teugen van, maar de Rebels maken echt geen kans hoor… Moet nog worden aangepast, de Imperiors walsen zo over die bases heen...
Nog een weekje!
Zijn hier nog RCT spelers? Volgend jaar komt RCT World uit, en dat wordt me een pareltje als ik het zo zie!
Kijk hier ontzettend naar uit. De enige PC game die ik zal spelen sinds zeer lange tijd.
RCT 3 vond ik verschrikkelijk, 1 en 2 pareltjes. Twijfel nog wel tussen RCT World en Planet Coaster. Die laatst genoemde is natuurlijk éigenlijk de echte opvolger van RCT.
Planet coaster heb ik ook van gehoord, alleen denk dat de naam 'RCT' RCTWorld al bekendheid gaat geven. hmmmm blijft lastig welke t wordt.
Iemand hier aanraders voor schietspellen met een verhaal voor de xbox?
Assassin's creed laat ik lekker links liggen. Die serie word helemaal uitgemolken...
En Halo 5 gaat wel wat worden hoor!Zou niet verbaasd zijn als het de beste Halo is. Ik kijk er in ieder geval naar uit! Halo koop ik zelf puur voor de singleplayer, multiplayer is mooi meegenomen. Halo CE, Reach en 4 vind ik toch wel de leukste om te spelen. 2 en 3 waren ook wel goed alleen vond ik de flood echt 10x niks...
Nog een weekje!
Ja Halo CE was echt heel vet! Heb die helemaal zwart gespeeld. Haha ja! De eerste missie met de flood was echt eng, je zag echt werkelijk niets en uit het niets kwamen ze, en dan nog die muziek erbij... Vond dat eigenlijk het minste van het spel, in alle 3 de delen eigenlijk... Blij dat het er nu ook uit is. En morgen kunnen we alweer met deel 5 aan de gang!![]()