Games

Geweldig spel! Geniet er met volle teugen van, maar de Rebels maken echt geen kans hoor… Moet nog worden aangepast, de Imperiors walsen zo over die bases heen...

Geweldig spel! Geniet er met volle teugen van, maar de Rebels maken echt geen kans hoor… Moet nog worden aangepast, de Imperiors walsen zo over die bases heen...

Yup dat was me ook al opgevallen hopelijk worden die dingen later zwakker ofzo :p 1 keertje gewonnen tegen Rebels en allebei die grote beesten vernietigd

De eerste dag was het te makkelijk voor de Imperiors. Nu iedereen het snapt gaat het best wel gelijk op. Eentje neerhalen gaat steeds makkelijker alleen de tweede is soms net iets teveel... Verder is het een leuke game alleen ben ik benieuwd hoe lang het leuk blijft, want in principe is dit gewoon Battlefield met een Star Wars setting.

Kijk momenteel meer uit naar Halo 5! :)

Mocht Halo 5 Guardians niks worden, kunnen we dankzij de backwards compatibility weer lekker Halo Reach spelen op de Xbox One :P

Zijn hier nog RCT spelers? Volgend jaar komt RCT World uit, en dat wordt me een pareltje als ik het zo zie!

Kijk hier ontzettend naar uit. De enige PC game die ik zal spelen sinds zeer lange tijd.
RCT 3 vond ik verschrikkelijk, 1 en 2 pareltjes. Twijfel nog wel tussen RCT World en Planet Coaster. Die laatst genoemde is natuurlijk éigenlijk de echte opvolger van RCT.

Kijk hier ontzettend naar uit. De enige PC game die ik zal spelen sinds zeer lange tijd.
RCT 3 vond ik verschrikkelijk, 1 en 2 pareltjes. Twijfel nog wel tussen RCT World en Planet Coaster. Die laatst genoemde is natuurlijk éigenlijk de echte opvolger van RCT.

Planet coaster heb ik ook van gehoord, alleen denk dat de naam 'RCT' RCTWorld al bekendheid gaat geven. hmmmm blijft lastig welke t wordt.

Iemand hier aanraders voor schietspellen met een verhaal voor de xbox?

Planet coaster heb ik ook van gehoord, alleen denk dat de naam 'RCT' RCTWorld al bekendheid gaat geven. hmmmm blijft lastig welke t wordt.

Iemand hier aanraders voor schietspellen met een verhaal voor de xbox?

Halo 5: guardians krijgt denk ik wel een goed verhaal. Schijnt sowieso de langste campagne van alle halo`s te hebben. Verder is de multiplayer natuurlijk vet.
Een andere optie is misschien de nieuwe metal gear solid. Heb hem zelf niet, maar lees overal dat het een topgame is.

Van mij mag er wel een goed vervolg op de Age of empires series komen en dan heb ik het niet over age of empires online dat mag de naam niet dragen.
Heb de hele serie echt grijs gespeeld.

Assassin's creed laat ik lekker links liggen. Die serie word helemaal uitgemolken...

En Halo 5 gaat wel wat worden hoor! :P Zou niet verbaasd zijn als het de beste Halo is. Ik kijk er in ieder geval naar uit! Halo koop ik zelf puur voor de singleplayer, multiplayer is mooi meegenomen. Halo CE, Reach en 4 vind ik toch wel de leukste om te spelen. 2 en 3 waren ook wel goed alleen vond ik de flood echt 10x niks...

Assassin's creed laat ik lekker links liggen. Die serie word helemaal uitgemolken...

En Halo 5 gaat wel wat worden hoor! :P Zou niet verbaasd zijn als het de beste Halo is. Ik kijk er in ieder geval naar uit! Halo koop ik zelf puur voor de singleplayer, multiplayer is mooi meegenomen. Halo CE, Reach en 4 vind ik toch wel de leukste om te spelen. 2 en 3 waren ook wel goed alleen vond ik de flood echt 10x niks...

Ik heb er inderdaad wel vertrouwen in dat halo 5 vet gaat worden. Zelf heb ik tot nu toe ook bij veel halo`s alleen singleplayer gedaan, alleen halo 3 heb ik veel online gespeeld. Bij halo 5 zeker van plan dit weer te doen. Halo CE vond ik tot nu toe nog steeds de beste campaign...heb nog heel lang nachtmerries gehad van dat level met the flood:p, vooral die muziek maakte het eng haha.

Ja Halo CE was echt heel vet! Heb die helemaal zwart gespeeld. Haha ja! De eerste missie met de flood was echt eng, je zag echt werkelijk niets en uit het niets kwamen ze, en dan nog die muziek erbij... Vond dat eigenlijk het minste van het spel, in alle 3 de delen eigenlijk... Blij dat het er nu ook uit is. En morgen kunnen we alweer met deel 5 aan de gang! :D

Ja Halo CE was echt heel vet! Heb die helemaal zwart gespeeld. Haha ja! De eerste missie met de flood was echt eng, je zag echt werkelijk niets en uit het niets kwamen ze, en dan nog die muziek erbij... Vond dat eigenlijk het minste van het spel, in alle 3 de delen eigenlijk... Blij dat het er nu ook uit is. En morgen kunnen we alweer met deel 5 aan de gang! :D

Ja helaas moet ik de aanschaf een weekje uitstellen wegens drukte....dus veel plezier alvast de komende dagen, dat moet wel lukken denk ik!

Echt een hele vette game! Het verhaal vond ik goed in elkaar zitten en de cutscenes waren echt goed! Lijkt wel een film. Helaas eindigt de game met een grote cliffhanger... Was op zich wel te verwachten. Nu duurt het weer 3 jaar voordat er een Halo game uitkomt :P Helaas... Multiplayer is ook heel tof! Vooral warzone.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan