Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker jammer dat het al eerder begonnen was, volgende keer maar gewoon 2 uur van te voren de site in de gaten houden.![]()
2 uur ? vorige maand was het in de middag al online
ik hou van vuurwerk maar ik kan toch echt niet de hele dag de site in de gaten houden
2x gravity en 2x daisy beam gehaald. Die wilde ik en die was er nog. Prima de luxe
Raden wat voor project ik mee bezig ben.
greetzz
Nee dat lijkt mij ook niet de bedoeling, maar als er wordt afgesproken dat het tussen 8 en 9 online komt te staan zou het ook leuk zijn als ze zich daar aan houden.
over een dag of 10 komt er weer een hele leuke actie ik denk dat de meeste wel weten welke merk dit gaat word en die wil ik niet missen
maar de site is al 2 keer eerder online is gegaan kunnen jullie de tijd dat de actie weer online gaat door geven ?
wanneer mogen we weer actueel aanbod verwachten?
Kunnen jullie wel inloggen op de website? Wou deze maandacties weer keer meedoen maar het inloggen doet het niet (ook niet na wachtwoord veranderen).
Kunnen jullie wel inloggen op de website? Wou deze maandacties weer keer meedoen maar het inloggen doet het niet (ook niet na wachtwoord veranderen).