Event Immortal Gold 100s

wat was hij weer geweldig dit jaar, de prestaties waren uitstekend dit jaar ook vanwege het weer bij ons was het echt wind stil waardoor de boeketten lekker lang bleven hangen alleen de overgang van cake B naar C was wat traag wat tempo er uithaalt maar verder was hij top, de mensen in de straat geloofde in eerste instantie niet dat dit legaal consumenten vuurwerk was zegt genoeg over deze cake hoe geweldig hij is, volgend jaar met stip op 1 zeker weer halen!!

ps: iemand tip op het vertraging probleem volgend jaar te voorkomen ik had ze goed met elkaar verbonden dus daar kan het niet aangelegen hebben

Toch grappig dat velen deze box het eerste jaar slecht vonden en gelijk met het sample verhaal van Rubro kwamen. Het eerste jaar was deze box ook hartstikke dik alleen was het weer er niet naar... Deze box komt het best tot z'n recht met mooi weer, en dat zie je aan de filmpjes van afgelopen O&N. Ook goed om te zien dat de kwaliteit van deze box constant is. En niet te vergeten het doorlont 'systeem' van Rubro. Meer importeurs zouden het zo moeten doen.

Hij staat op het lijstje voor aankomend O&N :)

Prachtige box, was hier echt zeer van onder de indruk! Hier mag Rubro samen met de 4 seasons wel echt een pluim voor hebben want dit zijn gewoon echt 2 hele dikke boxen!

Ja deze wil ik toch ook al 2 jaar kopen
Jammer dat ie zo duur is, want met een budget van 200 euro slaat hij er toch wel een behoorlijk gat in.
Hopelijk staat hij bij mij ook nog een keer in de straat

Ja deze wil ik toch ook al 2 jaar kopen
Jammer dat ie zo duur is, want met een budget van 200 euro slaat hij er toch wel een behoorlijk gat in.
Hopelijk staat hij bij mij ook nog een keer in de straat

dit probleem had ik ook maar ik heb hele jaar steeds maar een tientje apart gelegd en hem toen maar is aangeschaft ;) misschien een idee :P heb er geen spijt van gehad haha

Ik zou het gerust doen, maar dat gaan nogal lastig als je ouders als beperkende factor hebt :)
Ik zou er 139 euro ook wel voor neerleggen, als ik gewoon een groter budget heb, maar dat gaat voorlopig nog niet gebeuren

Het blijft een vette bak! Eerste jaar gehad, na het zien van de filmpjes denk ik erover om ehm dit jaar weer in de collectie te nemen samen met de 4 seasons! Maja, je weet nooit wat voor mooie boxen er dit jaar nog nieuw op de markt komen!

Had hem op de lijst staan, op het laatste geschrapt... Dom dom dom, moet hem toch maar weer nemen dit jaar! Ziek blok, echt 1 van de betere blokken van NL!

Dikke bak dit, zeer tevreden.

Het doorlontsysteem heeft weer voortreffelijk gewerkt.Geen enkele lange onderbreking gehad.
Harde burstknallen en machtig grote gouden effecten. Men keek zijn ogen uit.

buiten dat het een mooie bak blijft , maar mag ik ook zeggen dat ik dat ik niet alle effecten even lekker vol en mooi rond vind.

en bedankt nog voor het filmpje vuurwerkpro..

buiten dat het een mooie bak blijft , maar mag ik ook zeggen dat ik dat ik niet alle effecten even lekker vol en mooi rond vind.

en bedankt nog voor het filmpje vuurwerkpro..

Mooi rond dat zal echt een zorg zijn hahah. Vuurwerk dat mooi rond is dat zie ik vrijwel nooit bij de consumenten spullen. Als het erop lijkt dan vind ik het best.

Niet allemaal vol, dat viel mij pas op toen ik de video bekeek. Tijdens het geweld is mij dat niet eens opgevallen. Je kan zeggen het is een rust momentje wat er in de ''show'' wordt gepakt.

Ik koop hem niet weer zoon groot budget heb ik niet en ik wil ook wel is andere bakken uit testen! Als ik ooit de mogelijkheid heb dan komt die er zeker in weer.

Ziet iemand hem in de aanbieding voor 100/125 gewoon doen!

Ligt het aan mij of is de opbouw en het tempo toch veranderd tov voorgaande jaren? Sowieso zijn beide versies die in deze film worden geschoten niet gelijk.

Ik vind t wel meevallen qua gelijkheid in t begin was er wat verschil maar verder loopt ie toch aardig gelijk in mijn ogen!! T blijft een schoonheid van een box...:p

Hij is sneller maar is het filmpje van risten is de linkse 2e cake ook totaal geen cake die hoort in deze box beetje slordig ......
de linkse moet dus totaal negeren want ik hebt hem vaak gezien maar nog nooit met die 2e cake .foutje bedankt Rubro ( of china )

Back
Bovenaan