Duitsland

Haha lekker hoor Pielke, die Lord of Whistle moet je tegelijk afschieten man. Dan heb je een spektakel.

Hoi.
Heeft er iemand nog aanraders van winkels om nog even heen te gaan? Geen Lidl of Aldi, maar of er nog andere winkels zijn waar echt leuk vuurwerk wordt verkocht?

Vandaag geweest in Rees en bij de Lidl bijna alles nog op voorraad en bij de Aldi was meeste al weg.
Ook nog even bij Rewe geweest maar was niet veel. Al met al viel het niet tegen:p

Posten Boerse, ff via hun site bekijken welke je neemt, zitten allemaal in t grensgebied.

Bedankt. Helaas net te laat gezieb. Volgend jaar maar eens kijken. Ben nog wel naar een winkel dicht bij Gronau geweest, bij een rotonde. Vond de pot die ik daar heb gekocht tegenvallen qua prijs, 30 euro was die. Daar werken allemaal Nederlanders, is op een industrieterrein.

Is duitsland nog wel een rit waard kan je niet beter scherp inkopen in nederland met freakacties.
Ik kom dan wel uit zuid holland woon je bij de grens is het wellicht een voordeel.
Overigens is het best leuk zo trip maar in mijn ogen niet echt meer lonend meer.
Vooral de budget potten in nederland zijn vooruit gegaan

Is duitsland nog wel een rit waard kan je niet beter scherp inkopen in nederland met freakacties.
Ik kom dan wel uit zuid holland woon je bij de grens is het wellicht een voordeel.
Overigens is het best leuk zo trip maar in mijn ogen niet echt meer lonend meer.
Vooral de budget potten in nederland zijn vooruit gegaan

Ik ben hetzelfde van mening. Er zitten een paar toppers tussen en die 500-grammers daar zijn allemaal van die slome potten met matige boeketten. Nou is het als je dicht bij de grens woont en een klein budget hebt nog wel een iets ander verhaal dan ik in regio Rotterdam maar ik ben geen Duitsland-fan.

Als jij er niet als een syrier uit ziet.

Ze screenen op risicos dus zal eerder een syrier turk mocro arabier etc uiterlijk uitgeplukt worden dn een blonde jongen haha.

En controles zijn niet te voorspellen je moet het zien als een flitsbusje van de politie.
Dan staan ze er dan niet dan ergens anders.
Overigens denk ik dat de controles niet lang zullen aanhouden grens mag maximaal 30 dagen bewaakt worden.
En zelf zou je een overweging kunnen maken is het spul zo leuk dat je risco wilt lopen.
En bij twijfel is mijn advies niet doen.

Ja maar door de vluchtelingen komen er toch ook grens controles is het nog wel mogelijk?

Alles is mogelijk en dan nog wordt je aangehouden. Legt het er weer aan wat. Oor agent een sympathieke knul of oom de bromsnor meeste wordt wel gedoogd.
En de controles zijn aan de oostenrijkse kant niet die van nederland

Ben ook wel keer aangehouden, maar mocht gewoon door. Zolang je geen strijkers en dat soort spul meeneemt gedogen ze het is mijn ervaring. Ik vind het nog wel een ritje waard (woon dan ook 10km van grens), maar je moet vantevoren wel opschrijven wat je wilt hebben anders valt het vies tegen. Ook de sfeer vind ik altijd wel mooi, hele supermarkt vol gekke nederlanders die wachten op vuurwerk.

Zou de Nederlandse Politie controleren op 29 december bij de snelweg van Venlo naar Duitsland, de E34? het lijkt me sterk dat ze de hele snelweg gaan afzetten om vuurwerkshoppers eruit te pikken, vooral als je bedenkt dat er heel veel vrachtverkeer uit Duitsland over die snelweg gaat! maar ik vraag het toch maar even.

Back
Bovenaan