Big 19

Arm laminaat.

Toch maar een karton besteld, 12 cakes. Kan ik mooi gaan vergelijken met Buurtassortiment XXL (18 cakes) en Extreme Salute 2.0 (12 cakes).

Wat een machtige cakes. De grote verrast mij. Na de vele goede reacties afgelopen periode heb ik een pakket besteld. Voor de prijs van slechts 70,00 die ik betaald heb, kan dit alleen maar een topper worden denk ik.

ik vind dat gehannes met die dozen altijd prachtig.
man scheur die buiten doos open via de zijkanten en de kooi is los en trek je er zo vanaf en je doos is ook gelijk plat voor de vuil container....

duidelijk niet werkzaam bij een vuurwerk bedrijf..

Dit jaar voor het eerst het product gaan uitproberen!
Ik heb ondertussen alle pagina's doorgelezen, maar op sommige filmpjes komen de Big19 over als idioot grote boeketten, met enorme burstknallen, maar op sommige filmpjes denk ik van hmmm 't valt een beetje tegen.
Zijn er niet nog wat leden die wat mooie straatfilmpjes van deze toppers online heeft staan?

Dit jaar voor het eerst het product gaan uitproberen!
Ik heb ondertussen alle pagina's doorgelezen, maar op sommige filmpjes komen de Big19 over als idioot grote boeketten, met enorme burstknallen, maar op sommige filmpjes denk ik van hmmm 't valt een beetje tegen.
Zijn er niet nog wat leden die wat mooie straatfilmpjes van deze toppers online heeft staan?

Kijk ook bij de super 6-19 van dynasty. Dat is hetzelfde pakket en daar zijn wel veel filmpjes van te vinden!

Nee dat is absoluut geen omlabeling, had overigens goed gekund.
Maar ik geloof dat Vulcan niet de Big19 van Wolff heeft opgenomen in het assortiment

Back
Bovenaan