Wall of Silver XXL [Uitloop 2017]

De oorspronkelijke prijs van vier tientjes is ie zeker niet waard. Maar 9,95 of 12,50 is natuurlijk een prikkie! Anders dan de naam doet vermoeden is het niet echt een muur van zilver, maar eerder van crackling met kleur. De finale met crackling palm boeketten is ook niet verkeerd.

De nieuwe productfoto:

evo-0003_wall-of-silver-xxl_3d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wouw, deze is wel heel erg gaaf. Mooier dan de gouden uitvoering als je het mij vraagt. Hiermee kan je lekker de aandacht trekken hoor, en het past natuurlijk altijd goed in showtjes!! Ben ook blij dat de laatste row geen boeketten zijn maar gewoon een echte "wall of silver".

Laatst bewerkt:
Beste liefhebbers.
Daar dit een China filmpje betreft en dus afwijkt van de daadwerkelijke productie was deze niet gepost.
Er is erg veel werk verzet om hem te krijgen naar Evolution standaard en komt daardoor ook pas de 13e in Rotterdam aan.

gr
Marchel

Op de evo fb staat een filmpje van deze cake. Hij is sneller dan bedoeld maar hij is wel erg goed. Krijg t filmpje helaas niet hier.

Op facebook staat dat zoals je m daar ziet je m ook krijgt.
in mijn ogen een zeer goede wallcake alleen veel te snel.maar ook daar komt een passende oplossing ;-)

Bij deze even een belangrijke mededeling.
Wij van Evolution willen staan voor vuurwerk van hoogste kwaliteit.
Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
Onze bevinding was dat deze que effect super is en ook de hoogte is geweldig.
Echter heeft men de snelheid van de cake niet aangehouden zoals aangegeven door mij.
Hierdoor is de cake gewoonweg te snel voor de adviesprijs.
Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.

Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.

mvg
Evolution Fireworks

Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
Echter heeft men de snelheid van de cake niet aangehouden zoals aangegeven door mij.
Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.

Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.

mvg
Evolution Fireworks

Netjes hoe jullie dit oppakken Marchel! De meeste importeurs doen dit niet onder het mom van "de consument koopt dit toch wel". Hulde voor deze openheid!

mvg
Evolution Fireworks

Prachtig dat een importeur moeite neemt om ons te vertellen wat ze zelf van het resultaat vinden! In tegenstelling tot bijvoorbeeld Royal, waar je zelf na lang suggeren nog geen duidelijke info hebt!

Niet om Royal de grond in te boren, maar vooral een compliment voor Evolution!!

Ik zelf vind het ook een compliment waard richting jou en Evolution. Zeer benoemingswaardig wat je zegt en doet om zo transparant mogelijk te zijn.

Back
Bovenaan