Big 19

Gezien de reacties ben ik toch blij dat ik een karton heb kunnen bemachtigen :). Na 2 jaar het BAxll te hebben gehad nu deze in de collectie, samen met de CBN. Enorm benieuwd :D

Karton aanvraag bij een winkel, super 6-19 was eruit, de 'vernieuwde' Big 19 kost €...,- euro. Bij een ander verkooppunt werd hier niks over gezegd.

Dat denk ik niet. Het is inderdaad een nieuwe versie.
Nieuwe versie als in alle kartonnen die bij de overname van brave en wichers waren en voor heel weinig verkocht zijn/worden zijn nu op.
De nieuw geproduceerde versie zou exact hetzelfde zijn.
Vergelijk het met een cake die veel is ingekocht en 2 jaar verkocht wordt vanuit een productiejaar, of waarvan er nog heel veel verkocht worden vanuit dit jaar.
Het 3de jaar komt deze opnieuw uit china, vaak zit hier geen enkele verandering in.
Dat is wat ik vernomen en begrepen heb.

Dat denk ik niet. Het is inderdaad een nieuwe versie.
Nieuwe versie als in alle kartonnen die bij de overname van brave en wichers waren en voor heel weinig verkocht zijn/worden zijn nu op.
De nieuw geproduceerde versie zou exact hetzelfde zijn.
Vergelijk het met een cake die veel is ingekocht en 2 jaar verkocht wordt vanuit een productiejaar, of waarvan er nog heel veel verkocht worden vanuit dit jaar.
Het 3de jaar komt deze opnieuw uit china, vaak zit hier geen enkele verandering in.
Dat is wat ik vernomen en begrepen heb.

Voorgaande jaren was het ook steeds een nieuwe productie en geen oude voorraad van brave en wichers hoor.

20141203_143318.jpg

volgens mij blijven ze prima staan hoor, al raad ik je wel aan om ze vast te zetten met een vuurwerkgrip of met stenen ofzo, je weet maar nooit!

Zit nog te twijfelen om deze te kopen. Een reden om ze te kopen was dat ze de beste 19-shots potten van NL zijn en vrij exclusief waren. Nu zijn ze echter bij veel verkooppunten in Nederland te koop en zie je ze dus steeds vaker rond om je heen.

Zit nog te twijfelen om deze te kopen. Een reden om ze te kopen was dat ze de beste 19-shots potten van NL zijn en vrij exclusief waren. Nu zijn ze echter bij veel verkooppunten in Nederland te koop en zie je ze dus steeds vaker rond om je heen.

Zeker leuk assortiment als je ze nog nooit heb gehad..maar ik heb ze nu zelf 3-4 jaar achter elkaar gehad en dan is het wel is tijd voor iets anders. :p

heb dit jaar ook voor het eerst een karton bemachtigd voor 120 euro.
voor het eerst ergens een karton van. ik ben heel benieuwd

Na de vele goede reacties reeds dit pakket besteld. Ik ben benieuwd. Voor 70,00 een prima deal lijkt me. Nu eens nadenken of ik ze misschien ga doorlonten. Dan heb je toch weer wat moois erbij voor 00u

Zeker leuk assortiment als je ze nog nooit heb gehad..maar ik heb ze nu zelf 3-4 jaar achter elkaar gehad en dan is het wel is tijd voor iets anders. :p

Ik heb ze ook al 3-4 jaar achter elkaar inderdaad. Wat is een goed alternatief? Buurtassoortiment XXL heb ik ook al eens gehad, ook goede potten.

Ik heb ze ook al 3-4 jaar achter elkaar inderdaad. Wat is een goed alternatief? Buurtassoortiment XXL heb ik ook al eens gehad, ook goede potten.

Ja vind het lastig verder niet echt veel ervaring met andere 19 shots assortimenten.
Je zou eens kunnen kijken voor de ES2.0 maar die zijn ook gelijk een stuk duurder.

Back
Bovenaan