Chinese rol [Uitloop]

is wel makkelijk als iedereen ook even de plaats erbij vermeld....
ik moet wel toegeven dat er net zoals bij andere importeurs / verkoop punten best wel wat prijs verschil tussen zit en ook welk vuurwerk je "gratis" krijgt.

ik heb deze mat vorig jaar ook gehad en ik heb hem gisteravond ook weer besteld.
ik vind dit echt een mat met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

ik heb het touw alweer liggen voor in de boom.
en hij gaat er als eerste aan.
voor dit geld krijg je in Nederland niks beter.

iemand nog ervaringen te delen omtrent deze 100K? ik zit er aan te denken deze aan te schaffen.
Maar ik zie door de bomen de eikels niet meer?

iemand nog ervaringen te delen omtrent deze 100K? ik zit er aan te denken deze aan te schaffen.
Maar ik zie door de bomen de eikels niet meer?

Als je met "deze" de China Red rol bedoeld, dan moet je die vooral aanschaffen. Vorig jaar beviel ie mij erg goed qua prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast blijft het natuurlijk een NL rol met buskruit. Op die manier moet je dan ook oordelen en dan voldoet hij prima!

ik had er nog een uit 2011 liggen in me schuur, maar blijft echt de beste nederlandse mat...
en dan bedoel ik wel degene met het china red logo.. ik heb vernomen dat er ook mensen andere merk rollen hebben gehad..

hij is weer te koop (beperkt aantal dealers) en ze liggen al sinds sinds begin vorig jaar te drogen in de bunkers bij van china red, droog is ie zeker...

Weet je welke bunkers ze liggen? Heb je decduitse bunkers wel eens gezien? Daar wordt het niet droger van

Ik zie dit jaar twee rollen? Niet zo heel goedkoop als ik terug kan zien in dit topic..

De kleinste is 22,95 en de grootste van 12 meter is 54,50

ik heb laatst een gesprek gehad over het ontstaan van China Red maar dat waren ooit één van hun eerste producten de 50 en de 100 mat. Dus vandaar dat de prijzen toen ook super scherp waren.
Nu zijn we x aantal jaar verder en zijn de transportkosten per container ook flink toegenomen en de productie kosten en kosten voor het testen nemen ook toe dus de prijs helaas ook

bij mijn dealer is de kleinste nu €22.95 (50) , €39.95 (100) en de giga €54.50.
ik nam altijd de 100 maar ik kan niet oordelen over andere matten maar ik heb hem altijd als goed ervaren(het is absoluut geen belg), maar ik vind altijd een mat hoort erbij.
en ik heb geen zin meer met illegaal dus dan maar deze.

ik ga deze in ieder geval filmen dit jaar heb ik beloofd in een ander topic over nederlandse matten zodat er nu eens een compleet beeld gaat ontstaan van de soorten en de verschillen.

Maar ze staan al tijden in de opslag dus droog zijn ze en dat komt de knal weer ten goeden..

Weet je welke bunkers ze liggen? Heb je decduitse bunkers wel eens gezien? Daar wordt het niet droger van

Opslag bunker.jpg

IMG-20141121-WA0007.jpg

IMG-20141121-WA0006.jpg

Zelfs geen vochtplekken aan de zijkant van de muren , deze zijn echt wel droog hoor !

ik weet niet welke bunkers jij heb gezien maar daar hebben ze bij china red geen last van.

Back
Bovenaan