Rijswijkse vuurwerkhal

Nee dat klopt helemaal bij mij ligt dat wel anders ik moet de factuur de deur uit hebben in Nov aangezien ik pakketten bij je besteld.
Verleden jaar was het 15 Nov online dus er is zat tijd, al zou ik wel graag willen weten Frits welke lijn voer je dit jaar met assortiments pakketten

Blijf het heel leuk vinden dat er bazen zijn die vuurwerk geven aan hun personeel, vroeger werd dat meer gedaan zo ik weet wat mijn vader kreeg.

Rijswijk1968 weer zo'n grote bestelling?

Zelf had ik een flinke beste bestelling verleden jaar.

Gelukkig China red, dat Ni-Hao gebeuren is regelrecht troep.
Ben daar flink mee verschut gegaan er zijn veel betere te krijgen, alleen het beste toch? waarom dat in het assortiment is genomen blijft een raadsel. ook prijs kwaliteit is het niets.

Maxxtreme Boxen, en de lidu pakketten en de Jorge boxen dat waren pas mooie pakketten.

Dat Ni-Hao is inderdaad een heel stuk minder voor een pakketje leuk erbij tja dan zijn er inderdaad veel betere, filmpjes van pakketten zijn vaak niet aanwezig dus een risico.
Wie weet komt er wat online van die China red, indien niet dan ga ik misschien alles los kopen en zelf pakketten maken dat word een leuk iets tijdens het afhalen. Diegene die dat mee controleert zal blij zijn.
Ik wacht af.

Ja daarom, ik ben daar voorzichtig mee, je praat niet over 100, 200,300 maar bijna 900,-

Anders misschien voor jou ook een optie kijk eens bij happy copy ofzo die heeft vaak heel veel pakketten. ik ga me niet meer toeleggen op een vaste plek.

Maxxtreme Boxen, en de lidu pakketten en de Jorge boxen dat waren pas mooie pakketten.

Dat Ni-Hao is inderdaad een heel stuk minder voor een pakketje leuk erbij tja dan zijn er inderdaad veel betere, filmpjes van pakketten zijn vaak niet aanwezig dus een risico.
Wie weet komt er wat online van die China red, indien niet dan ga ik misschien alles los kopen en zelf pakketten maken dat word een leuk iets tijdens het afhalen. Diegene die dat mee controleert zal blij zijn.
Ik wacht af.

Veel van de mensen die controleren vinden het juist leuk om absurd grote bestellingen te doen.

Wat betreft de kwaliteit van de pakketten, stuur Frits een mail, nu en gelijk na de jaarwisseling. Dat geldt ook voor andere producten.

Dat is een leuke eerst kopen dan testen niet leuk mailen.

Wie wil nu het beste verkopen? Je ziet toch zelf ook dat die ni-hao pakketten niks is, nr 2 geeft het al aan. Dus met andere woorden we hebben dit gekocht testen jullie maar, en dan ja is niks rare manier van zaken doen. Niks negatief maar het assortiment is ingekrompen, dus de keuze is beperkt.
De toegift ligt hier bij veel losse producten Zeker gezien ik al heel lang kom bij jullie. Je kan ook zelf een film maken he van pakketten als ik er zeg 9 koop voor 119,- per stuk moet het gewoon goed zijn.

Relax.....ja er zitten punten in je verhaal die kloppen.

Wacht rustig af, je bent altijd vrij om te gaan naar een andere dealer.
Ik zelf vind de term het beste ja iets van een lolletje want dan zou je een mega collectie moeten hebben. Wat de 1 mooi vind kan de ander niet mooi vinden.

Maar goed dan doen we het bij deze, er moeten meer pakketten bij in de hogere klassen of een leuk iets een eigen idee waarom maken jullie zelf niet een mooie samenstelling en dan een pakket.

Dat is een leuke eerst kopen dan testen niet leuk mailen.

Wie wil nu het beste verkopen? Je ziet toch zelf ook dat die ni-hao pakketten niks is, nr 2 geeft het al aan. Dus met andere woorden we hebben dit gekocht testen jullie maar, en dan ja is niks rare manier van zaken doen. Niks negatief maar het assortiment is ingekrompen, dus de keuze is beperkt.
De toegift ligt hier bij veel losse producten Zeker gezien ik al heel lang kom bij jullie. Je kan ook zelf een film maken he van pakketten als ik er zeg 9 koop voor 119,- per stuk moet het gewoon goed zijn.

Wat ik met mijn bericht bedoel, mocht een product achteraf tegenvallen, verstuur dan gelijk feedback in plaats van later in het jaar. Nergens zeg ik dat je eerst moet kopen en dan moet mailen. Neen, ik doel erop dat wanneer iets tegenvalt dat je dan er wijs aan doet om feedback te geven. Waarom? Hoe meer feedback, des te beter een oordeel kan worden gegeven over de producten.

Als er maar één iemand klachten erover heeft, dan gooi je natuurlijk niet gelijk het product uit het assortiment.

Wanneer je meer feedback krijgt over een product, dan kan je immers ook een dossier maken en eventueel de importeur aan de riem trekken waarom deze zijn beloften over de kwaliteit niet is nagekomen.

Wat ik met mijn bericht bedoel, mocht een product achteraf tegenvallen, verstuur dan gelijk feedback in plaats van later in het jaar

Niet iedereen zit dagelijks op het forum, er zijn er veel die alleen in november en december zitten dus kun je ook niet verwachten dat ze gelijk feedback sturen en is het begrijpelijk dat als ze 10 maanden na oud en nieuw online komen hun ervaring over hun producten delen.

Back
Bovenaan