Rijswijkse vuurwerkhal

zoon vermoede had ik al, helaas wel goede prijs trouwens. Even vraagje over de 100k waarom is er gekoze voor deze rol van katan volgens mij en niet die van china red ? china red er mee gestopt of is die nu in de webshop staat beter ?

De rol was vorig jaar 39.95 en eigenlijk 7.50 euro te goedkoop maar om de rol van 2012 een beetje te laten vergeten en als goedmaker hadden wij de rol bewust te goedkoop gelaten.
Vorig jaar kwamen ook collega vuurwerkwinkels de rol bij ons bestellen, dat zegt al genoeg denk ik.
Dit jaar zijn de prijzen echter weer gestegen en nu gaan wij gewoon mee met de verhoging.

De Six Red zijn ook een stuk duurder geworden en zo zullen er nog wel meer prijsverhogingen zijn helaas.

zoon vermoede had ik al, helaas wel goede prijs trouwens. Even vraagje over de 100k waarom is er gekoze voor deze rol van katan volgens mij en niet die van china red ? china red er mee gestopt of is die nu in de webshop staat beter ?

China Red heeft dit jaar geen eigen rol.

Fritsie al nieuws over de big 19?

Die kan ik helaas niet meer voor die kartonprijs van vorig jaar aanbieden dus daar is het interessante ook vanaf.
Wel nu veel nieuwe andere assortimenten met zware cakes voor hele leuke prijzen. Oa Stricktly van China Red en de Combiboxen van Katan.

Ja is dit er weer eigenlijk

Ja dat is er weer, maar alleen het vuurwerk wat meetelt voor het gratis vuurwerk en de complete VIP collectie kunnen uitgezocht worden. Dus geen combiboxen, rollen, meeste single shots enz.
De VIP tellen echter voor de brutoprijzen mee.

ja :P die aansteeklonten heb ik zelf nog doos vol en die bril is geen vuurwerk:P alles is nice natuurlijk maar het gaat om het vuurwerk ! haha ik blijf nog wel in spanning dan :O

Dus alle cake's uit de China red?, verleden jaar heb ik de Six Red - 6 Stuks 16 shots gekozen. dus dat kan dan weer want er staat niet uitgesloten voor gratis vuurwerk.

Ja dat is er weer, maar alleen het vuurwerk wat meetelt voor het gratis vuurwerk en de complete VIP collectie kunnen uitgezocht worden. Dus geen combiboxen, rollen, meeste single shots enz.
De VIP tellen echter voor de brutoprijzen mee.

Back
Bovenaan