Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het idee dat ik vanavond een andere versie gezien heb, deze had andere effecten (zoals willow's bij de 3e cake)
Is het van belang om antistatisch gereedschap e gebruiken om door te lonten? En besaat er ook een antistatische schaar?. en waar kan je dit soort zaken kopen?
Of vinden jullie t overdreven en lonten jullie gewoon door met een gewone schaar. alvast vedankt voor jullie reacties!!!
Mocht je dat willen doen,een gewone schaar is geen enkel punt,althans heb ik horen zeggen.
Nou ja je moet er natuurlijk ook niet te makkelijk over denken.Het zal in 9 van de 10 gevallen wel goed gaan,maar dan toch liever veiligheid voor alles en het juiste gereedschap gebruiken.
ps, ik ben niet zo goed met plaatjes maar wij hebben hem gister anders neergezet: a/b/c in de lengte, dus met korte kant, tegen elkaar aan. Dan d met lange kant tegen c aan en zo in lengte verder met e/f. Enige lange stuk om te overbruggen is dan van c naar d maar dat wil best. Je krijgt hem niet meer terug in de doos zo, maar een zooi tape er omheen voldoet toch ook?