Red Shadow

Voor de prijs van 14 euro kun je deze niet laat liggen, toppertje! Alleen moet je maar hopen dat je wel de goede krijgt en niet toevallig de versie van 2 jaar terug.

Hier een positieve ervaring! Erg mooie cake die ook om 24:00 ook zeker niet misstaat voor de lagere budgetten. Mooi uitgewerkte boeketten met een effect wat je toch niet vaak voorbij ziet komen.

Heb deze pot voor een fantastische prijs van 6.50 gekocht bij Huisman. Hoop nu wel op de nieuwe versie, want die oude kan me niet echt bekoren. Twijfel nog of ik er een tweede bij zal nemen, want weet niet hoe deze om 0.00 presteert tussen al het grotere geweld dus wellicht dat ik er in de vooravond nog eerst een test.

Heb deze pot voor een fantastische prijs van 6.50 gekocht bij Huisman. Hoop nu wel op de nieuwe versie, want die oude kan me niet echt bekoren. Twijfel nog of ik er een tweede bij zal nemen, want weet niet hoe deze om 0.00 presteert tussen al het grotere geweld dus wellicht dat ik er in de vooravond nog eerst een test.

Ik heb het even voor je nagevraagd en het is de meest recente versie Lambal, die van afgelopen jaar!

Als ut de recente versie is zoals eerder vernoemd zeg ik absolute 12uurs spul!
Deze cake vond ik erg mooi.
En de prijs vraagt om met meer tegelijk geschoten tr worden.

Was deze nog niet eerder tegengekomen, maar wat een topper zeg en een prachtig effect voor die prijs! Jammer dat HDH hem niet op de lijst heeft staan...

Hier nog een filmpje van VWC

Helaas, deze is inmiddels uit het assortiment!! Er worden alleen nog restvoorraden verkocht. Zelfs het productnummer van de Red Shadow, RVW 304, is al ingenomen door een nieuw product nl. de Blue Dimension...

zonde zeg.. wie weet als de regeltjes weer veranderen in de vuurwerkwereld dat ie dan weer terug keert! In ieder geval tipje voor Wim om deze toch weer terug in het assortiment te doen!

Dat is inderdaad eeuwig zonde.
Wat een top cake is dit, en vooral de prijs is ook prima.
Vorig jaar 4 x gehad, dit jaar nog maar ergens kopen dus.

Heb um gelukkig ook kunnen fixe.
Maar dood en dood zonde!
Dit was voor mij tog wel de perfekte budget cake!!.
Rubro had van mij alle cake's mogen vervangen..
Maar waarom uitgerekend dit pareltje?,,
Zonde "snik, snik".

En zo verdwijnen langzaam aan alle budget cakes, en ben je straks verplicht om dure 500 grammers aan te schaffen. Sonde hoor hoop niet dat alle importeurs dit gaan doen

En zo verdwijnen langzaam aan alle budget cakes, en ben je straks verplicht om dure 500 grammers aan te schaffen. Sonde hoor hoop niet dat alle importeurs dit gaan doen

Kan ik me niet helemaal in vinden. Er zijn toch zat budget cakes, zelfs binnen het Rubro assortiment alleen al.

Dit is/ was mischien een mooie cake inderdaad. Maar in het lage segment zijn nog genoeg cakes naar mijn mening. Denk hierbij aan Flashbanger, Hot, Hot, Hot, Panoramic Palms enz.

Ik zag toevallig op een filmpje op internet(Vuurwerk 2011-2012 Goor hof van Twente)dat de red schaddow anders is nl. met een zilverpalm in plaats van een golden "willow with bleu tip"

Weet iemand of er ook een andere effectbeschrijving op de cake staat? Anders gezegd: welke.effectbeschrijving staat er op de 'goede' versie? Bij mijn dealer staan er nog 5, wil wel zeker weten dat ik de goeie heb als ik deze meeneem..

Ik had er 4 met de verkeerde omschrijving van de Red Shadow, gelukkig kwam er wel de gouden willow met blue tip uit! ben blij dat ik ze erbij heb genomen en van mij mogen ze terug in collectie komen

Back
Bovenaan