Vuurwerkland Steenbergen

Vandaag ook mijn bestelling gedaan:). De site ziet er zoals altijd weer mooi uit. En wat een lekker assortiment is er toch weer! Ik ben benieuwd hoe de showroom er uit zal zien...

Thanks Vuurwerkland-Steenbergen!:D

Zo wat een heerlijk aanbod aan vuurwerk heeft Ramon weer voor ons uitgezocht! Een groot scala aan combinatiecakes en ook de losse cakes zijn stuk voor stuk top (en 9 van de 10 sterk afgeprijsd!). De kleine producten zijn eigenlijk steenvast te vinden in het assortiment maar dat is ook niet erg! Laat de vuurwerkverkoop maar weer beginnen...

Zo wat een heerlijk aanbod aan vuurwerk heeft Ramon weer voor ons uitgezocht! Een groot scala aan combinatiecakes en ook de losse cakes zijn stuk voor stuk top (en 9 van de 10 sterk afgeprijsd!). De kleine producten zijn eigenlijk steenvast te vinden in het assortiment maar dat is ook niet erg! Laat de vuurwerkverkoop maar weer beginnen...

Jij ook weer onder je steen uit gekropen :P

Maar er is zeker een mooi aanbod, mijn lijstje is weer ver af!

Haha ja het begint allemaal weer een beetje te kriebelen! Ben er inderdaad een tijd uit geweest. Nu een beetje kijken wat die producten allemaal doen! Zelf heb ik ook wel een verlanglijstje gemaakt maar er is nu geen budget voor dus moet maar kijken hoe en wat. Ik zie je daar weer?

Wat ik niet helemaal snap zijn de zena boxen. Die krijg je alleen voor de minimum prijs als je voor 500 euro besteld? Want die kun je overal voor de minimumprijs krijgen.
Of zie ik ergens overheen?
greetzz

Beste Tjopper,

Dank voor je bericht.
Deze cakeboxen zijn zo geprijsd zodat je ze direct mee kunt bestellen voor de minimum prijs op onze freak website. Hierbij krijg je er in veel gevallen nog een extra cake bij.

Uiteraard kan je deze cakeboxen ook direct voor de laagste prijs bestellen via onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl, ook hierbij krijg je nog gratis vuurwerk bij de bestelling.

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

ok, helemaal duidelijk.
Verstandig gedaan, scheelt hoop rekenwerk en uitzonderingen maken.
Bedankt voor de snelle reactie en uitleg.
greetzz

Vuurwerk is besteld! :D
Ben benieuwd naar de showroom dit jaar, kan niet wachten tot 28 december.

Vuurwerkland nog bedankt voor de actie!

Freakactie verlengd tot en met 8 december!

Beste Liefhebbers,

Afgelopen week hebben wij meerdere emails en berichten ontvangen waarin aangegeven wordt dat nog niet iedereen zijn definitieve keuze voor dit jaar heeft kunnen maken. Aangezien wij jullie hier graag in tegemoet willen komen is er besloten om de freakactie van 2013 nog met één week te verlengen tot en met 8 december 2013.

Wacht dus niet te lang en profiteer alsnog van 30% extra korting op het gehele assortiment met kortingscode: freak2013 (alleen geldig op www.vuurwerklandfreaks.nl)

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland Steenbergen

Actiewebsite: www.vuurwerklandfreaks.nl

Beste Ramon,

Omdat ik een van degene was die eerst de demo's wou afwachten moet ik ook nog bestellen. Alleen de code (freak2013) wordt nu niet meer geaccepteerd als ik de bestelling wil afronden.

Vanmiddag met mijn broertje een kijkje genomen in de winkel en een paar dummy's voor mijn broertje meegenomen :)
De winkel ziet er al netjes uit, ondanks dat nog niet alle dummy's binnen zijn!

Mijn bestelling hier gedaan, mails werden vlot behandeld, mooie producten en mooie prijzen. Al met al een goed gevoel bij overgehouden:-)

Tot 28 december!

Bericht op Facebook, ben benieuwd...

De maand december vliegt weer voorbij en zojuist zagen we op de kalender dat er zondag een speciale dag is bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl!

Wat zal er gaan gebeuren? Houd onze website goed in de gaten en blijf op de hoogte, binnen enkele dagen meer informatie! — bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl.

banner_discountday2013.jpg

ALLEEN VANDAAG! 7.5% EXTRA korting op het gehele assortiment en meer!

De jaarwisseling staat alweer voor de deur en voor uw vuurwerk moet u uiteraard bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl zijn.
Alleen vandaag krijgt u maar liefst 7.5% extra korting op uw bestelling. Daarnaast ontvangt u alleen vandaag een extra gratis XXL Thunder Rocket bij uw bestelling en maakt u ook nog eens kans om uw bestelling te verdubbelen!

7.5% extra korting online én in onze winkel!

Speciaal voor de discountday is onze showroom aan de Houtzagerij 8 te Steenbergen deze zondag geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
U ontvangt aan de kassa standaard 7.5% extra korting op uw totale aankoopbedrag.

Om online te profiteren van de 7.5% korting, gebruikt u in uw winkelwagen de kortingscode: DISCOUNTDAY

Hoe gebruikt u de kortingscode?
1. Plaats uw bestelling in de winkelwagen
2. Klik op Kortings- of Cadeaubon invoeren en voer de kortingscode DISCOUNTDAY in.

kortingscode_uitleg_discountday_2013.jpg

Gratis XXL Thunder Rocket bij elke bestelling!

Wie tijdens de discountday een bestelling plaatst ontvangt een leuk extra cadeau. Naast de korting krijgt u namelijk alleen vandaag ook een XXL Thunder rocket bij uw bestelling, u ontvangt deze korting en thunder rocket dus bovenop het normale gratis vuurwerk!
extra_gratis_thunder_rocket.jpg

3x Kans om uw bestelling te verdubbelen!

Iedereen die vandaag een bestelling plaatst, zowel online als offline, maakt kans op een mooie prijs. Drie mensen krijgen uiteindelijk hun bestelling dubbel uitgekeerd!

De drie prijswinaars van het gratis winkelen worden via een nieuwsbericht bekend gemaakt op dinsdag 17 december. De winnaars krijgen daarbij persoonlijk bericht.

Extra winacties op Twitter en Facebook

Naast bovengenoemde aanbiedingen zijn er vandaag speciale extra winacties waarbij u kans maakt op gratis vuurwerk. Mee doen en op de hoogte blijven? Volg ons op Twitter en Like ons op Facebook!

discountday2013_facebook3.jpg

Vragen?
De Vuurwerkland-Steenbergen.nl helpdesk is vandaag geopend van 10.00 tot 17.00 uur, u kunt ons bereiken via [email protected] of via telefoonnummer +31 (0) 167 560 700

Vuurwerkland-Steenbergen.nl
Houtzagerij 8 (naast Karwei Steenbergen)
4651SN Steenbergen

*Voorwaarden
∙ de korting is geldig op bestellingen geplaatst tussen zondag 15 december, 0:00 en zondag 15 december 2013, 23:59 uur.
∙ de kortingscode werkt niet in combinatie met andere kortingscodes

Vandaag weer gezellig naar Steenbergen geweest en gelijk mijn bestelling geplaatst. Over minder dan twee weken mogen we het al weer ophalen.

_MG_4450.jpg

_MG_4451.jpg

_MG_4452.jpg

Back
Bovenaan