Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb gister eventjes een stuk of 5 gepakt, 2 hadden geen lont en de andere 3 stegen niet op maar knalden nog best wel hard uitelkaar, pirat knal denk ik.

Paar jaar terug knalpijltjes gehad van Moon Travellers. Deze vlogen de lucht in en gaven een klein plofje in de lucht. Geen idee of dit nog zo is...?

Dit jaar de fluitpijltjes van moon travellers, en knalpijltjes van een onbekend merk.

Paar jaar terug knalpijltjes gehad van Moon Travellers. Deze vlogen de lucht in en gaven een klein plofje in de lucht. Geen idee of dit nog zo is...?

Dit jaar de fluitpijltjes van moon travellers, en knalpijltjes van een onbekend merk.

Moon Travellers is geen merk, het is een label/artikelnaam wat op babypijlen wordt geplakt door meerdere importeurs en fabrikanten. Dit betekent grotendeels dat de naam zeer weinig zegt over de kwaliteit, iets wat wel vaker voorkomt bij vuurwerk ;)

Moon Travellers is geen merk, het is een label/artikelnaam wat op babypijlen wordt geplakt door meerdere importeurs en fabrikanten. Dit betekent grotendeels dat de naam zeer weinig zegt over de kwaliteit, iets wat wel vaker voorkomt bij vuurwerk ;)
Ik dacht al zoiets ja... Sorry daarvoor. Zelf dacht ik dat de Moon Travellers van maar een fabrikant kwamen. Beetje misleidend.

Ik dacht al zoiets ja... Sorry daarvoor. Zelf dacht ik dat de Moon Travellers van maar een fabrikant kwamen. Beetje misleidend.

Kan gebeuren ;) je moet is weten hoe lang het duurde voordat ik door had dat er andere importeurs waren dan Broekhoff (werd verkocht door mijn lokale dealer), die toch ook echt goed vuurwerk hadden.

Weet iemand van welke producent onderstaande fluitpijl knal afkomt? Heb deze elk jaar aangezien er een aardige fluit, maar nog belangrijker een flash knal afkomt die redelijk hard is alleen vergeet steeds te kijken wie het produceert.

Katan brengt deze ook op de martk mrt flashknal en schijnt goed te zijn

Even knal pijltje van Wolff vuurwerk getest.
En ook die gaf een flash knal..
Zitten nu per 120verpakt ..
Deze knal pijltjes heben oranje label.
De knal klinkt als een mini pirat...
Best goed dus!

Ik heb twee pakken Moon Travellers. Vanmiddag afgestoken met de hoop dat ze niet zouden ploffen. Maar ja hoor, ze ploffen! Dus mensen, geen Moon Travellers halen. Ik heb dit nu 2 jaar meegemaakt. Bij mij maken ze geen goede indruk meer.

Ik heb nog oudere babypijltjes liggen met knal en die knallen nog aardig hard (harder dan een rotje weet ik wel zeker). Jammer genoeg worden die nergens meer verkocht bij mij in de buurt.

ik had dit jaar 2 pakjes 1 ouwe 2009/2010 en de nieuwe. de ouwe waren met een keiharde flash knal en de nieuwe met een klein plofje. alleen nog even kijken welk merk dat was.

Ik heb twee pakken Moon Travellers. Vanmiddag afgestoken met de hoop dat ze niet zouden ploffen. Maar ja hoor, ze ploffen! Dus mensen, geen Moon Travellers halen. Ik heb dit nu 2 jaar meegemaakt. Bij mij maken ze geen goede indruk meer.

Goed dat ik dit ff lees. De Moon Travellers uit het meterpakket van zenavuurwerk (belgie) hebben nog wel de goede. De vertraging van de vlucht tot de knal is volgens mij hetzelfde als wat ze in strijkers gebruiken (gluhsatz).
Deze zoek ik per 100 of 144 al heel lang. Ik zou er zo 5 euro voor neerleggen. Weet iemand misschien waar je die nog kan kopen ?
Ik heb iedergeval van 12 stuks kunnen genieten vorig jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan