ChrissieOne
VWC lid
flowerbed van 175 is zeer waarschijnlijk de Big Platina Crystal gezien de adviesprijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor de mensen die de afbeelding niet goed kunnen bekijken hier een PDF link met de poster!
http://hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2012.pdf en de 500.000 klapper is een mat van 25 kg en 102 cm doorsnee. de collectie ligt bijna hetzelfde als vorigjaar, her en der wat vernieuwde dingen..
Heeft iemand misschien informatie over de flowerbed van 175,- is dat die uit 6 delen of 8 delen?
En zoals ik begrepen heb zijn dit de lijnen die dit jaar ongeveer verkocht zullen wroden:
Army
Black thunder
Crystal exclusive
Devil collection
Red dragon
Royal fireworks
Titaan
X-plosion
Groetjes!!
Dit is wel verschrikkelijk goedkoop moet ik zeggen. Vind het alleen een beetje onhandig dat er weinig informatie op de website staat over hoe of wat. En de drukte... Staat er nou gewoon een hele lange chaotische rij? Of heeft men daar geen degelijk systeem om de drukte een beetje te handhaven? Je zou toch denken dat zo'n grote importeur dat wel heeft.
hallo
ik ben van plan om dit jaar op 29 december rond 15:00 daar langs te gaan weet iemand of het dan druk zal zijn en of er nog genoeg vuurwerk zal zijn ?
(uit eerdere ervaringen op de 2e verkoopdag)
alvast bedankt
3 gram is ook ''tot'' 50 gram ja
Nee, er moet 1 schot van 49 gram inzitten, dan is het tot 50 gram.
Rest kan 3 gram schoten zijn.