Golden Show

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: Golden Show
Aantal Schoten: 20 schots
Effectomschrijving: 20 Enorme kometen worden de lucht in geslingerd, op maximale hoogte barst het geweld los met enorme burst knallen en grote "willow" effecten.
Stijghoogte: +/- 50 meter
Richtprijs: €29,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit is weer een topper van een cake.
Een geweldig tempo, mooie en grote boeketten.
En de willows zijn mooi uitgevoerd.

Heb het filmpje een paar keer bekeken, echt een topper er zitten verschillende kleuren groen in waan onder een paar mooie vele kleuren.

Ik weet niet wat jullie zeggen...Maar ik vind hem geweldig:D

Mooie grote effecten, van zeker goede kwaliteit. Ook weer een lekker tempo erin:)

Zijn er mensen die deze cake afgelopen jaar gehad hebben?
Ik ben wel benieuwd hoe deze cake is bevallen :rolleyes:
Op het filmpje klinken de burstknallen goed hard en lijken de effecten behoorlijk groot.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Harde burst, ronde en volle boeketten, mooie brocade met gekleurde tips, gave finale! Het tempo ligt misschien wat laag, maar ik vind dit toch echt kwalitatief wel een erg goede bak. Is het geld nét nog waard.

Ik heb ook genoten van deze cake. Boeketten waren mooi fel en rond. De prijs kan een klein beetje omlaag. Maar voor de rest gewoon goed.

Grote burst met grote boeketten. De boeketten van Elegance zijn ook fors qua grootte door de grote spreiding. Wel een stuk minder gevuld, waarschijnlijk doordat daar veel kruit in de gouden palmen gaat zitten. Allebei zijn de cakes erg goed en zeker aan te raden.

Ik heb deze vorig jaar beide gehad. Elegance was wel iets minder groot maar beide cakes laten je niet voor gek staan in de straat. Deze had verrassend harde burst wat ik me kan herinneren!

:bye:

Ik heb alleen de Golden Show gezien bij Vechtweelde. Ik en ik niet alleen was erg te spreken over deze cake. Wat een mooie bak!!! Goede burst , effecten waar groot. Gewoon een TOP cake. Ik heb hem besteld.

Ik heb hem gisteren in huis gehaald, en tjonge jonge, wat een bak voor 30 euro. Wat me wel opvalt is dat er bij die van mij ruimte zit tussen alle tubes, op de foto is dit niet zo. Als hem voor je hebt liggen zitten er van boven naar beneden plankjes tussen de tubes, en van links naar rechts buisjes. Was dit voorgaande jaren ook al zo?

Ja, vorig jaar viel mij dit ook al. Zit veel lucht tussen de tubes maar hij laat je echt niet door de stront zakken het is echt een top bak! ;)

Hier een foto van deze cake

2ret6h0.jpg

Super bak. Zeker zijn geld waard. Tempo ligt niet erg hoog waardoor hij voor een 20 shots best lang duurt. Effecten zijn groot, burst is hard en de laatste schoten zijn erg mooi. Ook het geweld waarmee hij de kometen de lucht in schoot vond ik erg indrukwekkend

Back
Bovenaan